Skip to main content

laajakaistan toimintaongelma

  • 11. joulukuuta 2014
  • 1 kommentti
  • 0 katselukertaa

Hei!

Olen muuttanut vajaa kolme viikkoa sitten uuteen osoitteeseen, jonka ilmoitin teille kolmisen viikkoa ennen muuttoa, joka teille on päivittynyt. Siirsin oman laajakaistaliittymäni uuteen osoitteeseen, jonka piti toimia jo muuttopäivänä joka ei kuitenkaan toiminut. Kesti kaksi viikkoa ja kymmenen äkäistä puhelua ennen kuin se toimi. ja se toimi huimat kaksi päivää. ja nyt taas ei toimi. jätin vikailmoituksen perjantaiaamuna ja luvattiin että se toimisi parin päivän aikana ja edelleen ei toimi. todettiin että vika on teidän päässä, koska se on kertaalleen toiminut ongelmitta uudessa osoitteessa. miksi liittymäni ei edelleenkään toimi???? tuntuu vähän turhalta maksaa liittymästä joka ei toimi ja laskujen maksu muutenkin takkuaa kun netti ei toimi!!!
miksi siis ei toimi, missä vika?

  • 17. maaliskuuta 2011
pielma: Jos lisäät asiakasnumerosi käyttäjätunnuksen profiiliin (Omat asetukset > Profiili > Asiakasnumero), voimme sen perusteella tarkistaa laajakaistaliittymäsi tilannetta. Asiakasnumero ei näy muille keskustelupalstan käyttäjille.

Toinen vaihtoehto on että kirjoitat asiakasnumeron sijaan laajakaistaliittymän numeron ilman väliviivaa eli muotoon 333123456.

Vastaa