Hei!
Olen muuttanut vajaa kolme viikkoa sitten uuteen osoitteeseen, jonka ilmoitin teille kolmisen viikkoa ennen muuttoa, joka teille on päivittynyt. Siirsin oman laajakaistaliittymäni uuteen osoitteeseen, jonka piti toimia jo muuttopäivänä joka ei kuitenkaan toiminut. Kesti kaksi viikkoa ja kymmenen äkäistä puhelua ennen kuin se toimi. ja se toimi huimat kaksi päivää. ja nyt taas ei toimi. jätin vikailmoituksen perjantaiaamuna ja luvattiin että se toimisi parin päivän aikana ja edelleen ei toimi. todettiin että vika on teidän päässä, koska se on kertaalleen toiminut ongelmitta uudessa osoitteessa. miksi liittymäni ei edelleenkään toimi???? tuntuu vähän turhalta maksaa liittymästä joka ei toimi ja laskujen maksu muutenkin takkuaa kun netti ei toimi!!!
miksi siis ei toimi, missä vika?
Vastaa
Rekisteröidy
Onko sinulla jo tili? Kirjaudu sisään
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.