Skip to main content

Ota etu käyttöösi! - ei onnistu

  • 11. joulukuuta 2014
  • 5 kommenttia
  • 0 katselukertaa

Tällaiset ohjeet saapui sähköpostiin:

Tilaa Mix M tai Viasat Kulta kokeiluun Omilta Sivuilta:

1. Kirjaudu Omille Sivuille Sonera Tunnuksella.
2. Jos sinulla ei vielä ole Sonera Tunnusta, voit luoda sen verkkopankkitunnusten avulla.
3. Tilaa kanavapakettimaistiaiset Sonera Viihteen tietojen alta.

[u:3tiny6cz]Ei löydy tilausnappulaa. [/u:3tiny6cz]

Nyt kun luin sähköpostin vaalean harmaalla kirjoitetut tekstit (valkoisella taustalla) niin ei välttämättä ole tarpeenkaan löytyä. En kuitenkaan muista peruuttaa pakettia.

5 kommenttia

  • 0 kommenttia
  • 23. toukokuuta 2014
Sama täällä, Kanavapaketit-painiketta ei ole ollenkaan. Kanavapaketti on kyllä ihan hyvä ja peruuttaminen onnistuu helposti.

  • 0 kommenttia
  • 23. toukokuuta 2014
Sama täällä. En myöskään pääse esimerkiksi laskuarkistoon. Palvelu väittää että en ole liittymän omistaja. Onkohan esimerkiksi tunnusten yhdistämisen yhteydessä tapahtunut jotain? Yhdistin tunnukset uudelleen mutta tällä ei ollut mitään vaikutusta.

  • 0 kommenttia
  • 25. toukokuuta 2014
Muita viestiketjuja luettuani:

Ilmeisesti pitäisi luoda vielä jotkut yleiset Sonera Tunnukset.
Niillä sitten näkisi laskuja ja kanavapakettien tilaamisetkin ehkä onnistuisi.

Antaa olla :)

  • 0 kommenttia
  • 26. toukokuuta 2014
Sain tilattua kanavat. Loin tunnuksen uudestaan. Yhdistin kyllä tunnukset, mutta huomasin että minulle oli annettu uusi käyttäjätunnus. Kun sitä käyttämällä kirjautui sisään niin näkyvissä oli mahdollisuus tilata kanavia. Ja sen laskutusarkistonkin saattoi avata.

  • 0 kommenttia
  • 27. toukokuuta 2014
Moro kaikille!

Liittymien muokkaukset tai uusien palvelujen kytkeminen liittymiin vaatii aina vähintään kirjautumisen sisään Sonera Tunnuksilla. Tunnusten yhdistäminen laajakaistaliittymän/kännykkäliittymän kanssa kannattaa myös tehdä. Sen jälkeen voit käyttää "normaaleja" toimintoja myös Sonera Tunnusten kautta (Sähköposti, etätallennus jne).

Jos ei ole ihan varma mikä on liittymän käyttäjätunnus tai se on hukkunu (matkapuhelimissa se on aina oma matkapuhelinnumero) niin kannattaa rohkeasti laittaa asiasta vain palvelupyyntö asiakaspalveluun. Tunnus ja salasana kannattaa myös tarkistaa saapuneista sopimuspapereista.

Vastaa