Kaapelitoimittajamme vaihtui DNA:sta Soneraan. Katsoin viime sunnuntaina sivuiltanne, että on tarjolla Kaapeli-tv korttia joka maksaa 2,5€/kk jolla saa HD-kanavat näkyviin. Tilasin sen tekstiviestillä kuten sivuilla opastettiin. Maanantaina minulle soitettiin ja kysyttiin sotua, sanottiin homman olevan sillä selvä. Kortti tuli toissapäivänä postissa ja sen mukana ohjeet, jonka mukaan toimin (kortti digiboksiin, salattu kanava päälle ja puoli tuntia odottelua). Itseasiassa pidin sitä kanavaa päällä yli vuorokauden, vaan eipä toimi vieläkään. Nyt tuosta on kulunut jo yli kaksi täyttä vuorokautta eikä toimi vieläkään. Kortin saatekirjeessä lukee boldattuna "Kaapelikortti on käyttövalmiina tilaamiisi palveluihin."
Sopimuksessa puhutaan linkityksestä. Missään vaiheessa minulta ei ole kysytty boksin tai kortin tunnusta. Voisiko joku Soneralainen ystävällisesti ottaa yhteyttä tätä kautta minuun niin voin kertoa sarjanumerot, jotta voitte hoitaa linkityksen kuntoon. Olen hakenut kanavat uudelleen, palauttanut tehdasasetukset, töpseli on seinässä, taloon tulee sähköä yms itsestäänselvät jutut..
Helpsonille en rupea soittamaan kun ne ei osaa tehdä tälle asialle mitään muuta kuin laskuttaa. Koitin tehdä palvelupyynnön, mutta vastailtuani kuuden sivullisen verran tyhmiin kysymyksiin (!) tuli vihdoin kommenttikenttä, johon olisin voinut asiani kirjoittaa. En kuitenkaan kirjoittanut koska sen alla oli uhkaus, että lähetätte tänne jonkun toopen katsomaan onko minulla töpseli seinässä ja veloitatte siitä satasen. Tämä on nyt viimeinen oljenkorsi, auttakaa, olkaa niin kilttejä. Asiakaspalveluun terveiset: sulkekaa se facebook ja [u:10r3ap7y]vastatkaa välillä puhelimeen[/u:10r3ap7y].
T. Sukupuolielin otsassa yli tunnin tänään aspaan puhelimitse jonottanut.
Vastaa
Rekisteröidy
Onko sinulla jo tili? Kirjaudu sisään
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.