Koko sopimusajan netti ei ole toiminut täydellä nopeudella, heitellyt 9-11M välillä, vaikka sisään pitäisi tulla 24. En aio maksaa vastaavasta, vika ei varmasti ole omissa laitteissani ja tuskin Sonerassakaan ellei joku ole tehnyt isohkoa erhettä, itse veikkaisin Netikkaa (eikös Sonera kulje Netikan kautta Seinäjoella?). Toiminnan puolesta pitäisi toimia, ystävälläni muutaman sadan metrin päässä on Netikan ulkopuolinen yhteys myös ja toimii ilman ongelmia. Toivoisin, että ongelma saataisiin mahdollisimman pian hoidettua ja rahoille vihdoin saataisiin vastinetta tai annetaan mahdollisuus peruuttaa sopimus, senhän pitäisi olla määräaikainen mutta oletettavasti korjaamattomissa vikatilanteissa purkumahdollisuuksia pitäisi olla.
Kiitos.
Vastaa
Rekisteröidy
Onko sinulla jo tili? Kirjaudu sisään
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.