Skip to main content

Premium ja vanhat tunnukset?


Olen jo "vanha" Premium -käyttäjä ja haluaisin jatkaa olemassaolevilla tunnuksillani Soneran asiakkaana ollessa. En siis halua uutta käyttäjäprofiilia Spotifyyn. Kuinka toimitaan?

  • 8. joulukuuta 2010
Hoi!

Tähän olisi kiva saada vastaus...

  • 9. joulukuuta 2010
Asiakastiedoissasi näkyy Spotify Premium tällä hetkellä aktiivisena. Tilausvahvistus on lähetetty Soneran kautta avattuun sähköpostiisi. Käythän sieltä tarkistamassa käyttäjätunnuksen. Mikäli käyttäjätunnus on joku muu kuin aiemmin käytössä ollut, olethan yhteydessä Laitekaupan asiakaspalveluumme p.0600 100 100 (ma-pe 8-21, la 9-17).

  • 9. joulukuuta 2010
Nimenomaan olen saanut sähköpostiini uudet Spotify -tunnukset, mutta haluan käyttää jo olemassaolevia tunnuksiani. Soittolistojen ym. siirtely toiseen profiiliin ei tunnu järkevältä puuhalta.

Homma etenee antamiesi yhteystietojen pohjalta.

  • 17. toukokuuta 2011
Täällä sama ongelma..
Helmikuun lopulla tilattu liittymä(joka ei vieläkään toimi kuten pitäisi), en ole jaksanut enään laskea moneenko kertaan olen soittanut/käynyt myyntipisteessä asiasta kysymässä...

Omat Sivut-kohdassa näkyy yhä että tilaus kesken. Muutoksia ei siis voi tehdä.

Premium tilattiin eri henkilölle joka on liittymän haltijana, vaikkakin on samassa taloudessa asuva ja samaa nettiä/konetta käyttävä.
Ensin lähetetään uudet tunnukset väärälle henkilölle(liittymän haltijalle) vaikka jo tilatessa ilmoitettiin säpo johon ne läheteään ja mille käyttäjätunnukselle, kun spotify-tili on jo olemassa mutta free versiona.
Tämän jälkeen on vastahakoisesti lähetetty kahteen kertaan se salasananvaihto-linkki oikeaan mailiin, jolla ei btw tee mitään tässä kohtaa..
Taannoin soittaessani as.palveluun, sain langalle sellaisen ihmisen joka sanoi suoraan että heidän päässä on sössitty koko tilaus siitä kohtaa ja että hän korjaa tilanteen ja hyvitystäkin lupaili. Viikon sisällä piti korjaantua, mutta siitäkin aikaa jo 1,5kk
Liikkeessä käydessä sanottiin että laittavat heti tulemaan tunnukset ym mailiin, mutta siitäkin jo 2vko..
Ensimmäisen kk pitäisi olla ilmainen, mutta tällä menolla saa kyllä laittaa koko loppuvuodeksi premiumin maksuttomaksi.

Plus muuta "pientä" vikaa muutenkin ollut ko.liittymän kanssa..

  • 20. toukokuuta 2011
Siis käsitinkö nyt oikein, että Spotify ei toimi vanhoilla tunnuksilla, vaan Soneralta saa uudet?
Eli minulla on tällähetkellä Spotifyn premium-tili ja olen miettinyt tilaavani tuon viihdepaketin, mutta ihmetyttää suuresti, ettei sen mukana tulevaa Spotifya pystyisi käyttämään ihan millä tunnuksella tahansa.
Tai siis tarkennuksena mitä tahansa premium-tiliä....

Miten tämä nyt on? Vääntääkää vaikka rautalangasta..

  • 21. toukokuuta 2011
Ei ainakaan täällä toimi vanhoilla tunnuksilla...Yhä odotellaan josko se "viikon sisällä" koittaisi kohta. Varsinkin nyt kun tuo open-versio meni siihen 10h ja max 5krt sama kappale malliin:(

Lievästi harhaanjohtavaa mainontaa omasta mielestä.
Jos tarjotaan Spotifya asiakkaille, pitäisi ottaa huomioon myös ne joilla jo on tunnuksen ENNEN soneraan liittymistä.
Ei meille tosin sitäkään kerrottu nettiliittymää vaihtaessa että siihen tulee mukaan se KotiTv-paketti..Puhe oli vain netistä ja spotify premium tunnuksista.

Voisiko joku sieltä asiakaspalvelun puolelta valaista tästä, vai pitäkö taas kerran käydä tiskillä valittamassa(ja irtisanomassa koko sopimus?).

  • 22. toukokuuta 2011
lundan20 kirjoitti:
Ei ainakaan täällä toimi vanhoilla tunnuksilla...Yhä odotellaan josko se "viikon sisällä" koittaisi kohta. Varsinkin nyt kun tuo open-versio meni siihen 10h ja max 5krt sama kappale malliin:(

Lievästi harhaanjohtavaa mainontaa omasta mielestä.
Jos tarjotaan Spotifya asiakkaille, pitäisi ottaa huomioon myös ne joilla jo on tunnuksen ENNEN soneraan liittymistä.
Ei meille tosin sitäkään kerrottu nettiliittymää vaihtaessa että siihen tulee mukaan se KotiTv-paketti..Puhe oli vain netistä ja spotify premium tunnuksista.

Voisiko joku sieltä asiakaspalvelun puolelta valaista tästä, vai pitäkö taas kerran käydä tiskillä valittamassa(ja irtisanomassa koko sopimus?).


No huhhu, eli tottakai se pitää tehdä tuolla tavalla, ettei vahingossakaan saa hommaa toimimaan helposti.
Tuo spotify olisi kiva lisä tämmöseen pakettiin, mutta ei kyllä mielenkiinto riitä jos homma tällaista säätämistä.
Miksi Sonera ei voi ilmoittaa mainoksissaan/ilmoituksissa SELKEÄSTI, ettei homma rullaa aivan niin helposti, mitä kuvittelee.
Tämäkin on jännä siinä mielessä, kun spotify on kuitenkin oma ohjelmansa, mutta silti Sonera saanut siihenkin tehtyä tämmöisen systeemin. Onhan se kiva, että teillä on tämä paketin mukana, mutta eikö olisi kaikille helpompaa, että ohjelmaa avatessaan saisi käyttää mitä tahansa tunnusta??
Vai saako Sonera tästä itselleen jotain (heidän antamistaan tunnuksista)? Ilmeisesti...
Koskahan koittaa aika, kun soneran yhteydellä ei pääse, kuin soneran sivuille. Hoho!



Saapa tuon spotifyn olkkariin muutenkin ja ei tarvitse tämmöistä kikkailua.

  • 22. toukokuuta 2011
Itsehän ratkaisin tämän aloittamani ketjun hommat siten että otin käyttöön nuo soneralaiset spotify-tunnukset ja lopetin vanhan premiumin tilauksen. Otin sitten vanhan tilin soittolistat subscribena uuteen. Tämä näyttäisi olevan enemmänkin Spotifyn tapa toimia, soneran kautta myydyt tilit ovat "oem-tuotteita" joiden tilinhallintakaan ei onnistu spotifyn sivujen kautta vaan siellä viitataan operaattoriin. Minä suuntaisin kritiikin juurikin Spotifyn suuntaan kun ei mahdollista tuota vanhan tilin kytkemistä operaattoriin.

  • 22. toukokuuta 2011
Niin, yksi tapa olisi kyllä tuokin, että lopettaisi vanhan tilin ja jatkaisi tuolla.

Elikkä homma onkin spotifyn puolelta tehty tämmöiseksi.
Pahoittelen siinä tapauksessa edellisen postaukseni avautumista.
Tietämättönä on huono älähtää.
Niin monesta mainoksesta vaan saa sen käsityksen, että homma toimii ihan normaalisti ja vaikkapa
juuri vanhoilla tunnuksilla.
Näitähän alkaa olla jo muissakin vehkeissä. Esim. Onkyon uusimmassa vahvarissa spotifyn toisto mahdollista ja sen johdosta ajattelin samaa tässäkin olevan.

  • 30. toukokuuta 2011
lappto kirjoitti:
Itsehän ratkaisin tämän aloittamani ketjun hommat siten että otin käyttöön nuo soneralaiset spotify-tunnukset ja lopetin vanhan premiumin tilauksen. Otin sitten vanhan tilin soittolistat subscribena uuteen. Tämä näyttäisi olevan enemmänkin Spotifyn tapa toimia, soneran kautta myydyt tilit ovat "oem-tuotteita" joiden tilinhallintakaan ei onnistu spotifyn sivujen kautta vaan siellä viitataan operaattoriin. Minä suuntaisin kritiikin juurikin Spotifyn suuntaan kun ei mahdollista tuota vanhan tilin kytkemistä operaattoriin.


Onhan tuokin ratkaisu, mutta meillä kun ne käyttäjätunnukset on lähetetty väärälle henkilölle..
Kun sitä käyttäjätunnusta ei voi muuttaa, säpon voi. Koittivat tuotakin ratkaisua liittymän haltijalle selittää(sama kun seinälle puhuisi kun ei näistä tajua juuri mitään..), mutta yhäkään ei mennyt jakeluun että ei se niin onnistu. En todellakaan halua olla jonkun toisen nimellä spotifyssa, varsinkin kun käytän sitä fb yhteydessä.
Helppoahan se olisi jos sen noin tekisi, mutta jos tilatessa sanottiin että sen saa vanhoille tunnuksille niin oletan että se myös onnistuu. Menee enemmän periaatteen puolelle.

Se ei ole asiakkaan vika jos asiakaspalvelija/myyjä ei osaa myydä tuotetta oikein tai tunne sitä kunnolla ja aiheuttaa sillä asiakkaalle ongelmia.
Itsekkin asiakaspalvelussa töissä olevana saan välillä paskaa niskaan enemmän kuin tarpeeksi, joten on erittäin inhottavaa käydä valittamassa toisille asiakaspalvelijoille virheestä joka ei ole heidän vikansa.
Pitäisi kyllä Soneran tulla vastaan jossain kohtaa ja selvittää kunnolla missä on menty vikaan ja koittaa korjata asia asap..

Vastaa