Skip to main content

Liittymä 24 ->8

  • 11. joulukuuta 2014
  • 5 kommenttia
  • 0 katselukertaa

Moi, en jaksa jonottaa, joten kysyn täältä. Tilasin teiltä soneran kotiviihdepaketin, joka ehti jo tulla (tästä toisessa topicissa).. Teiltä kuitenkin soitettiin, että liian pitkät piuhat, joten paketti takaisin postiin ja vaivainen 8Meg tilalle.. Asentaja kävi tänään ja ihmetteli teidän lausumaa, koska keskukselta on matkaa alle 100m tähän, piuhat tosin kiertävät tien päädyn jakamon kautta, joka kasvattaa matkaa, kun kaapeli menee tien varressa.. Asentaja mittasi linjoille reilut 18Megaa nopeutta, ja sanoi, että hyvin pelaa. Mikä on teillä minimi tuohon koti-tv-pakettiin linjojen nopeudelle, jos pituusrajoitus unohdetaan kriteerinä?

Asiakasnumeroa en löytänyt mistään, kun ei ole tilausvahvistusta minulle asti tullut, vain nuo salasanat/käyttäjätunnukset liittymään..

5 kommenttia

  • 0 kommenttia
  • 11. elokuuta 2011
KotiTV-palvelun pitäisi toimia, jos liittymäsi saavuttaa 18M. Olen kuitenkin nähnyt tapauksia, joissa nopeutta on rajattu 12M:n ja KotiTV-palvelu on toiminut.

Olemme saaneet toimituksestamme tiedon, että 8M on osoitteesi maksiminopeus, jolloin johdon pituuden täytyy olla yli 2 km. Mikäli asentaja oli sitä mieltä, että keskus on vain 100m päässä, on asiaa ehkä syytä vielä tarkistella lisää toimituksestamme.

Mikäli haluat, voin selvittää asiaa tarkemmin, jos lisäät asiakasnumerosi tai liittymänumerosi Profiilisi tietoihin. Rekisteröitymällä Omille sivuille verkkopankkitunnuksilla, löydät lisätietoa liittymästäsi. Muutoin sinun tulee olla yhteydessä asiakaspalveluumme puhelimitse. Ilmoita tähän ketjuun, jos saat lisättyä asiakastietojasi.

  • 0 kommenttia
  • 11. elokuuta 2011
Nyt on asiakasnumero.. Tottakai haluan, jos saisi vaikka tuon koko kaapelin kapasiteetin käyttöön, minkä asentaja sille lupasi, niin kymppi kuussa olisi varaa menettään sen takia, jos vielä se koti-tv tulisi samaan pakettiin toimimaan. 8Meg on hieman vanhanaikaista, jos olette yhä sitä mieltä, että koti-tv ei toimi täällä niin luovutetaan sitten, mutta asentajan mielipide oli eri täällä eteisessä käytyään.

Kiitos nyt suht nopeasta vastauksesta, jään odottamaan.

  • 0 kommenttia
  • 16. elokuuta 2011
Asia on laitettu kauttamme jo eilen 15.8. selvitykseen lähettämäsi palvelupyynnön perusteella. Asiakaspalvelustamme ollaan sinuun yhteydessä, kun asia on selvitetty.

  • 0 kommenttia
  • 23. elokuuta 2011
Jep, tuttu meininkin, eli odottelu.. Onneksi teidän asiakaspalvelu on ihan helkkarin nopea näissä asioissa. Laitatteko te vittuillaakseen aina noihin teidän copy&paste -vastauksiin tuon: liitythän sinäkin Soneran tykkääjiin Facebookissa? Vähän kuin piilovittuilua asiakkaalle.

  • 0 kommenttia
  • 30. elokuuta 2011
nyymi: Facebook -allekirjoituksella on halutaan jakaa tietoa facebook -sivustamme http://www.facebook.com/sonera jolla asiakaspalvelumme on myös mukana vastaamassa. Ei ole kyse mistään kettuilusta.

Vastaa