Skip to main content

Tele Finlandin / Sonera laskun maksaminen mahdotonta

  • 11. joulukuuta 2014
  • 1 kommentti
  • 0 katselukertaa

Olen maannut sairaalassa ja omaiseni asuvat ulkomailla. Pyysin Tele Finlandilta tilimumeroa, viitenumeroa ja laskun summaa, koska luonnollisesti laskut menevät kotiini, jossa asun yksin. Viikon taistelun jälkeen sulkivat liittymän, koska olin maksanut laskut ilman viitenumeroa. Tilin sain viereiseltä vuodepotilaalta. Olin käynyt kiivastakin keskustelua Tele Finlandin asiakaspalvelun kanssa netin kautta. Yritin toki soittaakin sekä Tele Finlandin että Soneran asiakaspalveluun viereisin potilaan kännykästä. Vastaaja ilmoitti, että tilapäisesti ruuhkaa. Joka päivä ja kaikkina aikoina. Yritin monta kertaa ja odotin, odotin odotin. Nyt ne haluaa 29€, että avaisivat liittymän heti. Voi helevetti. Varjelkoon, etten enää ikinä sorru niiden tarjouksiin!

  • 5. lokakuuta 2011
Hei uk65: Pahoitteluni aiheutuneesta tilanteesta. En valitettavasti pääse näkemään asiakastietojasi, jos käytössäsi on Tele Finlandin liittymä. Tässä tilanteessa ainut vaihtoehto on ottaa yhteys Tele Finlandin asiakaspalveluun joko soittamalla numeroon 0404 123 123 (mpm/pvm) ma - pe 9 - 18 ja la 10 – 15 tai varaamalla soittoajan täältä.

Vastaa