Meillä on ollut laajakaistaliittymä nyt kuukauden. Olen monta kertaa yrittänyt luoda toisen s-postiosoitteen netissä (oma sonera palvelussa) mutta aina vain tulee viesti
Tilapäinen häiriö
Palvelussa on tilapäinen häiriö. Sulje selainikkuna ja yritä hetken kuluttua uudelleen. Jos ongelma ei ratkea, ota yhteys asiakaspalveluun puh. 0200 17000. Internet- ja Laajakaista-asioissa palvelemme ma-pe klo 8-20 ja la 9-16.30. Puhelut ovat normaalihintaisia (paikallisverkko- tai matkapuhelumaksu).
Ok, olen yrittänyt soittaa kyseiseen numeroon nyt yli viikon ajan eikä kukaan vastaa, maksaako jonottaminen myös, toivottavasti ei. Äsken istuin 40 minuuttia puhelimessa ja varmasti monta tuntia olen jonottanut tämän viimeisen viikon aikana. Välillä kuuluu tiedote että voi asioida netissä jne, mutta kun ei nyt onnistu!! Olen myös yrittänyt ottaa yhteyttä asiakaspalveluun saman palvelun kautta mutta tulee vain sama ilmoitus, aina! Eli voitteko nyt ottaa minuun yhteyttä puhelimitse! Ja toivottavasti kyseinen vika korjaantuu pian.
Vastaa
Rekisteröidy
Onko sinulla jo tili? Kirjaudu sisään
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.