Skip to main content

Spotify Premium etu

  • 11. joulukuuta 2014
  • 7 kommenttia
  • 20 katselukertaa

Hei,
nyt noissa Kulta-asiakkaan eduissa on taas Spotify-etu. Tarjouksessa lukee "3kk maksutta" ja tilatessa "2kk maksutta". Kumpi siis on oikeaa tietoa?

7 kommenttia

  • 0 kommenttia
  • 12. maaliskuuta 2012
Hei liskii: Tarkistin asiakasnumerollasi liittymäsi ja sinulle on tullut voimaan Spotify-palvelu ajalle 10.3.2012- 31.05.2012. Eli aktivointi-kuukausi + kaksi kuukautta.

  • 0 kommenttia
  • 11. heinäkuuta 2012
miten tuon irtisanominen tapahtuu kun 3kk on lähestymässä. ohjeet viittaa vain että asiakaspalvelun kautta. tarkoittaako se että pitää ottaa puhelin rumba jotta sen saa toteutettua? voiko sitä irtisanoa kun jäljellä on vielä aikaa siten että se ei katkea kuin vasta ilmaisen ajan päätyttyä.

  • 0 kommenttia
  • 12. heinäkuuta 2012
Hei willie! Irtisanominen onnistuu joko asiakaspalvelun tai Sonera Kaupan kautta. Voit esimerkiksi laittaa meille sähköpostia tai varata soittoajan, niin otamme yhteyttä. Yhteydenottokanavat löydät täältä. Ennakoitu irtisanominen esim. parin kuukauden päähän ei valitettavasti onnistu, vaan se kannattaa ajoittaa sille kuukaudelle, kun etu on loppumassa.

  • 0 kommenttia
  • 12. elokuuta 2012
Hei,

Yritin päivittää Kulta-asiakasetuna Spotify Premiumia omilta sivuilta, mutta ilmoittaa, ettei minulla ole liittymiä, johon edun voisi kytkeä..

Yritin aikaisemmin kytkeä etua iPadilla, mutta en saanut tehtyä loppuun, koska herjasi että käyttöehdot pitää ensin hyväksyä. Tätä täppää ei ainakaan iPadin selaimella näkynyt, joten peruin tilauksen. Ja nyt en siis enää saa tietokoneellakaan tuota etua kytkettyä.

Mikä avuksi..?

  • 0 kommenttia
  • 13. elokuuta 2012
Hei MikkoRR!

Tämä asia ratkesikin jo Asiakaspalvelumme kautta. Mukavia musiikinkuunteluhetkiä!

Asiakaspalvelu palvelee sinua osoitteessa http://www.sonera.fi/asiakastuki/. Osoitteesta löydät Useimmin kysytyt kysymykset, Keskustele ja kysy –palstan sekä Ohjeet ja vinkit.

Löydät meidät myös Facebookista http://www.facebook.com/sonera sekä Twitteristä http://www.twitter.com/sonera_palvelu

  • 0 kommenttia
  • 9. tammikuuta 2013
Ennakoitu irtisanominen esim. parin kuukauden päähän ei valitettavasti onnistu, vaan se kannattaa ajoittaa sille kuukaudelle, kun etu on loppumassa...!!!

  • 0 kommenttia
  • 9. tammikuuta 2013
Hei tentionfree !

Kun otat yhteyttä asiakaspalveluun, joko puhelimitse tai sähköisiä kanavia käyttäen, voit pyytää irtisanomaan Spotifyn haluamanasi päivänä - normaali irtisanomisaika on 14vrk, mutta voimme toki tehdä irtisanomisen milloin vain tuon ajan jälkeen.

Vastaa