Skip to main content

liittymän katkaisu

  • 11. joulukuuta 2014
  • 1 kommentti
  • 2 katselukertaa

Hei!
Tämä on aika kumma juttu.. En ole pitkään aikaan (en edes muista millon viimeksi) käyttänyt Soneran liittymääni.. Liittymä meni aikoinaan kiinni, eikä sitä pystynyt aikaisemaan.. Kuitenkin laskuja satelee käyttämättömästä liittymästä. Haluan irtisanoa koko sopimuksen, tuleeko minun nyt siis soittaa ja jonottaa tunteja vai onnistuuko irtisanominen jotenkin sähköisesti?
Kiitos!

  • 18. toukokuuta 2010
Liittymän irtisanominen tulee aina tehdä puhelimitse. Irtisanoaksesi liittymäsi sinun kannattaa soittaa asiakaspalvelunumeroomme 0200 17000. Valitse valikosta se vaihtoehto, jollaista liittymää olet irtisanomassa.

T. Panu
Sonera Asiakaspalvelu

Vastaa