Skip to main content

Spotify Koti TV:ssä


Tuli tänään pari pakettia kotiin ja kytkettiin kiinni totesin hyvin toimivaksi.

Samalla sitten tilasin Spotify Premiumin teidän kautta kylkeen ja PC:llä se toimiikin niinkuin pitääkin mutten Koti TV: kautta pääse kirjautumaan samoilla tunnuksilla.

11 kommenttia

  • 0 kommenttia
  • 28. lokakuuta 2011
KimblaZ kirjoitti:
Tuli tänään pari pakettia kotiin ja kytkettiin kiinni totesin hyvin toimivaksi.

Samalla sitten tilasin Spotify Premiumin teidän kautta kylkeen ja PC:llä se toimiikin niinkuin pitääkin mutten Koti TV: kautta pääse kirjautumaan samoilla tunnuksilla.
Näkyykö PC:llä, että Spotifysi on jo Premium? Jos Spotify on edelleen aktivoimatta eli free, niin et pääse KotiTV:llä Spotifyyn.

  • 0 kommenttia
  • 28. lokakuuta 2011
KimblaZ kirjoitti:

Samalla sitten tilasin Spotify Premiumin teidän kautta kylkeen ja PC:llä se toimiikin niinkuin pitääkin.


Premium toimii tietokoneellani, puhelimessa, kaverin tietokoneessa.

  • 0 kommenttia
  • 28. lokakuuta 2011
KimblaZ kirjoitti:
Tuli tänään pari pakettia kotiin ja kytkettiin kiinni totesin hyvin toimivaksi.

Samalla sitten tilasin Spotify Premiumin teidän kautta kylkeen ja PC:llä se toimiikin niinkuin pitääkin mutten Koti TV: kautta pääse kirjautumaan samoilla tunnuksilla.


Löytyisiköhän sivustomme KotiTV+Spotify -ohjeista mitään apuja?

  • 0 kommenttia
  • 30. lokakuuta 2011
Ei.

  • 0 kommenttia
  • 2. marraskuuta 2011
Mitenkäs saisin sen toimimaan?

  • 0 kommenttia
  • 2. marraskuuta 2011
KimblaZ: Ikävä kuulla, ettei ohjeista ollut apua. Tarkennatko hieman ongelmaa. Tuleeko tunnuksista joku herja tms. miten ongelma ilmenee.

  • 0 kommenttia
  • 2. marraskuuta 2011
Valittaa että kirjautuminen epäonnistui, saattaa johtua isoista/pienistä kirjaimista, numeroista yms. Ja kysyy haluanko yrittää uudelleen.

Tunnus ja salasana toimii tietokoneella ja samalla tunnuksella ja salasanalla ei Koti teeveeseen pääse kirjautumaan.

  • 0 kommenttia
  • 3. marraskuuta 2011
KimblaZ: Selvä, kiitos. Laitan selvitystä eteenpäin ja palaan asiaan mahdollisimman pian.

  • 0 kommenttia
  • 8. marraskuuta 2011
KimblaZ: Spotifyn osalta selvisi, että palvelun toimiminen KotiTV:ssä edellyttää 1903- tai 1963-mallisen digiboksin. Asiakastietojemme mukaan sinulla on käytössä 1003-mallin mukainen digiboksi. Laite voidaan halutessasi vaihtaa maksutta, kunhan otat yhteyttä asiakaspalveluumme p. 0200 17000 (ma-pe 8-20, la 9-16.30).

  • 0 kommenttia
  • 8. marraskuuta 2011
Meillä on sama 1003 boxi ja spotify toimii normaalisti.

  • 0 kommenttia
  • 8. marraskuuta 2011
Selvä, kiitän! 🙂

Vastaa