Skip to main content

Iphone 6 mms viestit eivät lähde, ehkei tulekaan...

  • 19. tammikuuta 2016
  • 5 kommenttia
  • 28 katselukertaa

Eli, mms viestit eivät lähde.

asetukset:

apn wap.sonera.net

mmsc http://mms.sonera.fi:8002

mms välip 195.156.25.33:8080

viestikoko 307200

muut tyhjänä

 

Kokeiltua:

apn: mms

verkkoasetusten nollaus

imessage pois (imessage sentään toimii)

mms viestin lähetys omaan numeroon, ei toimi.

 

Edit: voisiko vaikuttaa se että sim kortti oli alunperin easy liittymässä. numero siirrettiin myöhemmin firman nimiin...

 

liittymä ihan perus littymä rajattomalla netillä jne...

 

Mitä seuraavaksi?

Tilanne on ollut sama pitkään, nyt vaan alkaa ottaa jo päähän...

kiisseli67
Virtuaalihahmo
Forum|alt.badge.img+7
  • Virtuaalihahmo
  • 19. tammikuuta 2016

@Jenze kirjoitti:

Eli, mms viestit eivät lähde.

asetukset:

apn wap.sonera.net

mmsc http://mms.sonera.fi:8002

mms välip 195.156.25.33:8080

viestikoko 307200

muut tyhjänä

 

Kokeiltua:

apn: mms

verkkoasetusten nollaus

imessage pois (imessage sentään toimii)

mms viestin lähetys omaan numeroon, ei toimi.

 

Edit: voisiko vaikuttaa se että sim kortti oli alunperin easy liittymässä. numero siirrettiin myöhemmin firman nimiin...

 

liittymä ihan perus littymä rajattomalla netillä jne...

 

Mitä seuraavaksi?

Tilanne on ollut sama pitkään, nyt vaan alkaa ottaa jo päähän...


Hei Jenze! Kokeile vielä kerran näillä asetuksilla :

 

Yhteyden nimi : Sonera MMS MMS-yhteyspisteen nimi: mms (Easy-liittymissä: easy-mms) Käyttäjätunnus: Ei mitään Salasana: Ei mitään Välipalvelimen osoite: 195.156.25.33 Välipalvelimen portti: 8080 MMSC-osoite: http://mms.sonera.fi:8002 Yhteystyyppi: Jatkuva

  • Uusi jäsen
  • 19. tammikuuta 2016
Touta apn:ää jo ehdinkin testata.
Yhteystyypille en löydä ip6:sta valintaa...

kiisseli67
Virtuaalihahmo
Forum|alt.badge.img+7
  • Virtuaalihahmo
  • 19. tammikuuta 2016

Hei Jenze! Pitäisikö sinun jättää yhteydenottopyyntö tuonne yrityspuolelle, jos liittymä on firman nimissä : 

https://www.sonera.fi/yrityksille/asiakastuki/ota+yhteytta/yhteydenottolomakkeet?intcmp=b2b-footer-yhteydenottonetissa


  • Uusi jäsen
  • 20. tammikuuta 2016

Näin tein, vastausta odotellessa...


  • Uusi jäsen
  • 22. tammikuuta 2016

Ratkaistu.

 

Soneralta soitettiin, ottivat mms täpän pois ja laittoivat takaisin :)

En tiedä kuinka monta viestiä jäi saamatta, mutta toimiipahan edes nyt...


Vastaa