Millaisella taksalla Soneran asiakaspalvelu laskuttaa sinne soitetuista puheluista? Jouduin selvittelemään puhelinliittymäsopimustani ja sen ehtoja useaan kertaan asiakaspalvelun kanssa ja saatuani laskun totesin, että palvelupuheluiden osuus viime laskussa oli 8,50 euroa. Tietääkseni en soittanut viime laskutuskaudella mihinkään palvelunumeroihin muualle kuin Soneraan. Jos tämä veloitus on syntynyt niistä puheluista, on mielestäni törkeätä velottaa puheluista sellainen hinta, kun ottaa huomioon, että puhelut syntyivät siitä, että Soneran myymälässä en saanut asiantuntevaa ja asiallista palvelua, vaan jouduin selvittelemään sopimuksen ehtoja jälkikäteen. Innokuus myydä uusi liittymä ja puhelin olivat suuret, mutta siihen se jäi. Laskuerittely on mielestäni erittäin epäselvä ja hankalasti tulkittava. Miksi lasku tulee ylipäätään kaksisivuisena?
Lisäksi on vaikea uskoa, että olisin todella soittanut 400 min ylittäviä puheluita 68 min verran muihin liittymiin. Olenko tulkinnut laskua oikein, vai tarkoittaako tämä edellisen puhelinpaketin 200 min ylittäviä soittoja? Oliko Soneran sivuilla jossain sanottu, mitä maksaa asiakaspalveluun soitettu puhelu? Pelkkää asiakaspalvelunumeroakin sai nettisivuilta hakemalla hakea, kun kaikenlisäksi pohjalla oli totaalinen työlästyminen saamatta jääneeseen rauhalliseen ja asialliseen asiakaspalveluun.
En todellakaan voi sanoa olevani tyytyväinen Soneran palveluihin.
Vastaa
Rich Text Editor, editor1
Editor toolbars
Press ALT 0 for help
Rekisteröidy
Onko sinulla jo tili? Kirjaudu sisään
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.