Skip to main content

ADSL yhteys hävisi?

  • 11. joulukuuta 2014
  • 4 kommenttia
  • 1 katselukerta

Elikkä eilen iltapäivällä yhteys toimi mainiosti ja kun tulimme illalla kotiin oli yhteys hävinnyt? Tarkistin modeemin asetukset ja kaapelit, kaikki toimii. Modeemin asetuksista se väittää ettei ADSL-yhteyttä löydy. Pääsen vasta illalla koneen ääreen, mutta ajattelin kysyä täältä aluksi onko ollut joitakin häiriöitä seudullamme.

4 kommenttia

  • 0 kommenttia
  • 4. lokakuuta 2010
Liittymässä on nyt modeemi linjoilla, joten ongelma lienee ratkennut. Alueella ei ole ole ollut verkkovikaa joka selittäisi ADSL-yhteyden katkoksen.

T. Tapio
Sonera Asiakaspalvelu

  • 0 kommenttia
  • 5. lokakuuta 2010
Pitää koittaa toimiiko nyt. Eilen klo 16:00 ei ainakaan toiminut

Eipä toimi vielläkään. ADSL- valo ei pala ja modeemin asetukset sanoo, ei adsl-yhteyttä tai kaapeli ei kytketty. Olen kokeillut jo kahdella modeemilla ja muilla adsl- testi laitteilla. Katson viellä tänään kaverin testilaitteiden kanssa. Rasian kytkennätkin tarkastettu ja kaikki on kunnossa. Yhteys ei vain tule kotiini saakka :(

  • 0 kommenttia
  • 5. lokakuuta 2010
Nonnii taas soitettu soneran onnettomaan vikapalveluun ja jätetty taas uusi vika ilmoitus.

Nyt on testattu piuhoita oikeilla laitteilla. Laitteen malli Parascope ADSL-testilaitteella ja yhteyttä ei löydy. Mutta vika on siltikin varmaan asiakkaalla eikä soneralla.

  • 0 kommenttia
  • 7. lokakuuta 2010
Asiakasnumerolla löytyvä ADSL-liittymä toimii: modeemi on verkossa ja vastaa testipaketteihin. Olisikohan asiakasnumero väärin ja katson väärää liittymää, tai sitten ADSL-yhteys on kytketty väärään osoitteeseen ja se toimii, mutta ei siellä missä sen pitäisi toimia.

Liittymästä on avoin vikailmoitus.

Vastaa