Skip to main content

Postin seurantakoodi

  • 1. huhtikuuta 2020
  • 5 kommenttia
  • 37 katselukertaa

Muutin tässä vasta ja aikaisemmassa osoitteessa oli hybridinetti ja uuteen vaihtui kaapelilaajakaista joten tilasin samalla uuden modeemin. Kysymys on että pitäisikö telialta tulla modeemiin postin seuranta koodia?

 

Edit ReOlivia: Täsmennetty hieman otsikkoa

JoonasLam
Telialainen
  • Telialainen
  • 1. huhtikuuta 2020

Moi @Portsi84 ja tervetuloa Telia Yhteisöön :)

 

Kun laite on lähetetty postitse, toimittaa Posti tekstiviestillä seurantakoodin perille. Jos et ole saanut seurantakoodia, laite ei ole lähtenyt liikkeelle.


  • Savumerkittäjä
  • 2. huhtikuuta 2020

@JoonasLam@  kirjoitti:

Moi @Portsi84 ja tervetuloa Telia Yhteisöön :)

 

Kun laite on lähetetty postitse, toimittaa Posti tekstiviestillä seurantakoodin perille. Jos et ole saanut seurantakoodia, laite ei ole lähtenyt liikkeelle.


Ok

Kun teidän asiakaspalvelun kans juttelin viime viikolla niin lupailivat alkuviikosta tulevaksi niin sillä kyselin mutta tosin eipä sitä vielä tarvi kun ei laajakaistakaan siirtynyt 1.4 vaikka piti.


ReOlivia
Telialainen
  • 2. huhtikuuta 2020

Saitko viestillä asennuspäivän? Jos haluat tarkemmin katsoa tilaustasi niin voit laittaa meille omilla sivuilla chat-viestiä.


  • Savumerkittäjä
  • 2. huhtikuuta 2020

@ReOlivia@  kirjoitti:

Saitko viestillä asennuspäivän? Jos haluat tarkemmin katsoa tilaustasi niin voit laittaa meille omilla sivuilla chat-viestiä.


Tilausvahvistuksen sain mutta sitä asennuspäivää siinä ei ollut. 

Se asiakaspalvelija sanoi että laittavat saman päivän aikana tulemaan modeemin niin saan sen samantien kuun alusta käyttöön uudessa osoitteessa.

 

Pitääpä kysellä chatissa.


ReOlivia
Telialainen
  • 2. huhtikuuta 2020

Okei! Tässä kohtaa varmasti paras tarkistaa chatissa tilauksen tilanne ja modeemin lähetys :smileyhappy:


Vastaa