Hei
Ennen paikkakunnanvaihdosta vuonna 2012 tilasin teiltä kiinteän laajakaistan, johon kuului tarjousaikana ilmainen liikkuva laajakaista (=TuplaNetti tms?). Töiden vuoksi jouduin muuttamaan toiselle paikkakunnalle, jolloin irtisanoin sopimuksen, sillä teillä ei ollut vastaavaa palvelua uudella paikkakunnalla tarjolla.
Nyt kahden vuoden määräaikaisuuden jälkeen sain laskun liikkuvasta laajakaistasta. Ilmoitin, että olen jo irtisanonut sen, mutta asiakaspalvelijanne (Kuopio, Matkus) eivät joko ymmärtäneet tai halunneet ymmärtää, että irtisanoin se jo muuttoni yhteydessä aikoja sitten, vaan irtisanoivat uudestaan jo irtisanotun sopimuksen. Lasku silti minun pitäisi maksaa. En ole käyttänyt kyseistä liittymää sitten muuttoni, koska sanoin sen irti puhelimessa vuodenvaihteessa 2012-2013.
Kolmesti olen käynyt tätä asiaa selittämässä teidän liikkeessänne ja kerran lähettänyt yhteydenottopyynnön, johon ei vastattu.
Olen nyt saanut perintäkirjeenkin liittymästä. Mitä minun pitää tehdä, että ymmärtäisitte minun irtisanoneen sopimuksen melkein kaksi vuotta sitten ja, että karhuatte minulta siitä vielä tänäpäivänäkin?
Irtisanottu sopimus lähti pyörimään määräaikaisuuden jälkeen
Vastaa
Rekisteröidy
Onko sinulla jo tili? Kirjaudu sisään
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.