Skip to main content

irtisanotun nettiliittymän ja modeemin lasku

  • 16. huhtikuuta 2015
  • 4 kommenttia
  • 5 katselukertaa

Hei, tuli lasku nettiliittymästä sekä modeemista, vaikka olen irtisanonut liittymän toimimattomana sekä lähettänyt modeeminkin jo ajat sitten takaisin.  Tein siis tuon 14 päivän aikana peruutuksen liittymän avaamisesta puhelimitse ja sieltä kaikki piti olla kunnossa, mutta tieto ei ole kulkenut laskutukseen saakka...

Ilmoitelkaahan laskutukseen ajankohtaiset tiedot.

 

Edit Ramaria: muokkasin vähän otsikkoa. :)

4 kommenttia

RaMaria
Ex-telialainen
  • Ex-telialainen
  • 1528 kommenttia
  • 17. huhtikuuta 2015

Saitko laskun ihan kuukauden ajalta, vai vain käyttöajasta ?

 

Tätä kautta autamme erittäin mielellämme jutuissa, jotka eivät vaadi asiakkaan tunnistamista.

Eli tässä kohtia oikeampi reitti on olla yhteydessä esimerkiksi Omien Sivujen Chatin (kysy meiltä) kautta. Eli voisit huikata Chatin kautta asiasta, niin asiakaspalvelija siellä pääsee tarkistamaan tilanteen tarkemmin, tekemään tarvittavat korjaukset ja muut. :)

 


  • Aloittaja
  • Uusi jäsen
  • 7 kommenttia
  • 19. huhtikuuta 2015

No, kun ei  pääse enää omille sivuille, kun ei ole nettiliittymää, ei voi enää chattailla. Joka tapauksessa liittymä on irtisanottu. Chatin ja puhelimen välityksellä.  Enkä jonottele asiakaspalveluun, kun ei ole minun virheeni.


MiaSL
Ex-telialainen
  • Ex-telialainen
  • 800 kommenttia
  • 20. huhtikuuta 2015

@markokojo Pistä viestiä meille Facebookin privaan, tarkistetaan laskuasia kuntoon siellä :smileyhappy:


  • Aloittaja
  • Uusi jäsen
  • 7 kommenttia
  • 20. huhtikuuta 2015

Ok, laitetaan.


Vastaa