Irtisanoin tänään laajakaistaliittymän ja Telia TV-palvelun. Kyseessä oli aika vanha soppari, ja asiakaspalvelun kanssa jutellessa kysyin mitä reitittimelle (Thomson TG789vn) ja digiboksille (Motorola VIP 1003 IPTV) pitäisi tehdä. Vastaus oli, että koska sopimus ja laitteet on näin vanhoja, niin ne voi viedä suoraan kierrätykseen. Varmuuden vuoksi kysyin vielä uudelleen että päteekö tämä kumpaankin vempaimeen, ja vastaus oli "kyllä". Muutamaa tuntia myöhemmin tulee tekstiviesti, jossa kehotetaan palauttamaan Telia TV:n laitteet E-postiin. Hieno juttu muuten, mutta ohjeiden mukaisesti ehdin viedä ne jo kierrätykseen työmatkalla. Mieleni tekisi sanoa rumasti, mutta sen sijaan kysyn että mitenkähän tässä nyt sitten pitäisi oikein menetellä, ja miten on mahdollista että asiakaspalvelussa annetaan näin räikeästi väärää tietoa?
Vastaa
Rich Text Editor, editor1
Editor toolbars
Press ALT 0 for help
Rekisteröidy
Onko sinulla jo tili? Kirjaudu sisään
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.