Yritin tehdä vikailmoituksen puhelimitse erittäin takkuisen tuntuisen vastaajan kanssa.
Tässä kesti muutama minuutti, sain vihdoin vikailmoituksen tehtyä. Odotin muutaman tunnin kunnes tuli vastaus tekstiviestissä että vikaa ei löydetty.
Eli nopeuteni Sonera Extra 10/2 liittymässä on vain yhden megan upstream testien mukaan, vaikka pitäisi olla 2 megaa.
Olen yrittänyt kylmä hiki otsalla löytää paikkaa mihin tästä voisi ilmoittaa mutta tuloksetta. Jos täältäkään ei apua saa niin seuraavaksi on pakko ottaa yhteyttä kuluttaja-asiamieheen. Tietysti voi olla että jotain on jäänyt huomaamatta itseltäni, mutta toivoisin selkeätä vastausta. Kiitos.
Ps. Minulla ei ole salasanaa tallessa että voisin kirjautua sivuille sisään, enkä halua kahdeksaa euroa maksaa että sen saisin.
Vastaa
Rekisteröidy
Onko sinulla jo tili? Kirjaudu sisään
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.