Varsin hieno tämä soneran laskutus ollut lähiaikoina minua kohtaan. Tuossa vuodenvaihteessa tuli hommattua rahoituksella Sonyn M5 luuri, joka kuitenkin osoittautui sen verta sudeksi, että liikkeessä purettiin kauppa ja tilalle Z5. Noh, tässä se mielenkiintoisin kohta tuleekin. Viime kuussa tuli puhelimen maksu ja kappas kummaa, M5 puhelinta ei oltu purettu ollenkaan ja jouduin maksamaan kahdesta puhelimesta siinä kuussa. Eikun takaisin sonera liikkeeseen. Saatiin vanhan puhelimen kauppa purettua ja sovittiin että se laskun summa vähennetään tästä uudesta puhelimesta. Kuitenkin tänään tuli uuden puhelimen lasku ja tällä kertaa odotti niinkin hieno yllätys kuin, että olin mukamas "maksanut" myöhässä uudesta puhelimesta ja maksu tuli tämän kuun yhdestoista päivä. Eikun asiakaspalveluun soittamaan peräti kolmatta kertaa tämän vuoden aikana ja selvittelemään. Omassa verkkopankissa näkyi selvästi merkintä, että olin oikealla viitenumerolla maksanut viime kuun laskun ihan ajallaan, mutta silti sitä ei jostain syystä hyväksytty. Eli joudun maksamaan samalta kuulta kaksi kertaa. HIENOA SONERA!! Nyt odottamaan rahoitukselta puhelimen soittoa.. :(
Vastaa
Rekisteröidy
Onko sinulla jo tili? Kirjaudu sisään
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.