Lisäsin omien sivujen kautta lisäsähköpostilaatikon useita päiviä sitten. Omien sivujen kautta katsottuna näyttää siltä, että tunnus on aktivoitu, mutta minulle ei ole tullut mitään viestiä, jossa olisi tunnuksen tiedot (käyttäjätunnus, salasana jne.) eikä näitä näe myöskään omien sivujen kautta. Pyytäisin ystävällisesti ratkaisemaan ongelman asap. Pyydän henkilökohtaista yhteydenottoa puhelimitse, kun ongelma on ratkaistu.
P.S. Suoran palautteen lähettäminen asiakaspalveluunne näyttää olevan mahdotonta. Joka kerran kun yritän täyttää lomaketta ja vastaan kysymyksiin ongelman kohteista rehellisesti, saan vastaukseksi, että asia hoituu itsepalveluna enkä pääse laittamaan palautetta, että olen tehnyt asian jo itsepalveluna eikä toiminut. Tämä on surkeaa asiakaspalvelua. Olkaa hyvät ja antakaa yksi meiliosoite johon voin laittaa kaikki kysymykset ja/tai yksi 24h puhelinnumero, jossa kaikki asiat hoituvat.
Vastaa
Rekisteröidy
Onko sinulla jo tili? Kirjaudu sisään
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.