huawei e5186s-22a reitittimen kanssa ollut ongelmia koko kevään ja nyt tällä viikolla kun kyllästyin 5min välein resetoimaan laitteen ja huomasin ettei kännyssään ole kuin 3G tai H+ niin vika lienee tukiasemassa. Tein vikailmoituksen ja tukiasema käynnistettin uudelleen (Espoon Nöykkiö Kurkihirrentie). Eilen toimi päivön hyvin ja nyt taas tökkii koko yhteys, niin reitittimellä (ei auttanut uudelleen käniistys) ja kännyllä. Kännyssä taas H+. Yritys soittaa vikailmoitukseen, mutta sieltä vaan palloitetaan ja nöyryytetään keskustelemaan robotin kanssa. Virkailijan vastaus on ettei voi ottaa vastaan vikailmoitusta viikonloppuna, tee netissä, mutta kun netti ei toimi. No nyt alkoi taas toimimaan, niin meneekö tätä kautta viesti että korjakkaa nyt se tukiasema, kiitos.
| ![]() ![]() | ![]() ![]() | ||
|
Ilmoittamasi palvelupyyntö INCTSF001557615 on ratkaistu. Jos asia ei ratkennut, voit ilmoittaa siitä Tekniseen Asiakaspalveluumme.
Asiakas: PETRI ALLEKOTTE
Yhteyshenkilö: PETRI ALLEKOTTE
Ilmoitusaika: 2018-07-13 09:01:54
Ratkaisuaika: 2018-07-13 09:39:50
Palvelupyynnön alkuperäinen kuvaus: obiilidata ei toimi reitittimessä ja asiakkaan omassa puhelimessa. Myös vaimon puhelimessa ongelmia.
Ratkaisu: Hei!
Osoitettasi palveleva tukiasema käynnistettiin hetki sitten uudelleen siinä ilmenneen häiriön vuoksi.
Jos ongelmia vielä ilmenee, voit ilmoittaa siitä vastaamalla tähän viestiin tai soittamalla palvelunumeroomme 020 690 400.
Pahoittemme häiriöstä aiheutunutta haittaa.