Skip to main content

Spotify-tarjous


Hei,

Otimme kaksi uutta Jätti-liittymää, joihin luvattiin sekä suullisesti että kirjallisesti 6 kk Spotify Premium -käyttöoikeus. Kun Spotify-tunnuksia kytkettiin netissä liittymiin, tarjous olikin tippunut kolmeksi kuukaudeksi. Miksi?

  • 11. marraskuuta 2014
Heippa biterror ,

Spotify Premiumin 6kk veloituksetta - tarjous ehti päättyä, ja tilalle astui uusi tarjous 3 kk ajasta.

Toki kun olette liittymät tilanneet tuolloin kun 6kk jakso oli vielä voimassa, kuuluu se teille myös.
Lisäätkö asiakasnumeroksi profiiliisi asetuksista sen asiakasnumeron, joka näillä liittymillä on? Tuolla nykyisellä numerolla löytyy ainoastaan Tele Finlandin liittymä. :)

  • 11. marraskuuta 2014
Kiitos, asia saatiin hoidettua kuntoon.

  • 13. marraskuuta 2014
Meillä sama. Yritin kytkeä 5262 loppuiseen liittymään mutta ei onnistunut. Ja jostain syystä näkyy 3kk ajaksi vaikka 6 oli luvattu.

Asiakasnro tiedoissa.

  • 14. marraskuuta 2014
Jos saatte kytkettyä itse niin käyttäjätunnus on etunimi ja sukunimen eka kirjain yhteen. Rekisteröity sähköposti on etunimi.sukunimi at icloud.com

Edit. Sähköposti korjattu oikeaan.

  • 14. marraskuuta 2014
Nyt toimii, soitimme aspaan.

  • 21. marraskuuta 2014
En saa peruttua spotifyn puolen vuoden tarjousta! Voitteko poistaa sen täältä?

  • 24. marraskuuta 2014
Moro miki92!

Spotify Premiumin pääset perumaan kätsästi Omilta Sivuilta. Eli kirjaudut Sonera Tunnuksilla, valitset tuotteen, jossa Spotify on -> Lisäpalvelut -> Käytössäsi nyt -> Poista.

  • 27. marraskuuta 2014
Niinamari kirjoitti:
Moro miki92!

Spotify Premiumin pääset perumaan kätsästi Omilta Sivuilta. Eli kirjaudut Sonera Tunnuksilla, valitset tuotteen, jossa Spotify on -> Lisäpalvelut -> Käytössäsi nyt -> Poista.



Siellä ei näy että spotify olisi käytössä mutta silti laskussa laskutetaan myös spotifystä...

  • 27. marraskuuta 2014
miki92: Jos ei löydy, niin ota siitä Omilta Sivuilta Chat -yhteys (auki 24/7), niin hoidetaan sitä kautta :)

  • 27. marraskuuta 2014
biterror kirjoitti:
Hei,

Otimme kaksi uutta Jätti-liittymää, joihin luvattiin sekä suullisesti että kirjallisesti 6 kk Spotify Premium -käyttöoikeus. Kun Spotify-tunnuksia kytkettiin netissä liittymiin, tarjous olikin tippunut kolmeksi kuukaudeksi. Miksi?



Täällä sama homma. 6kk luvattiin premiumia mutta ei ole mahdollista rekisteröidä sitä kuin 3kk tällä hetkellä.

Homma kuntoon kiitos.

  • 28. marraskuuta 2014
Moikka pepsu16!

Löysin asiakasnumerollasi yhden liittymän. Katsoin tuon tilausvahvistuksen läpi, enkä löytänyt lankaan mainintaa Spotify Premiumista. Kerrotko vähän tarkemmin tuosta kirjallisesta lupauksesta (mitä/missä/milloin) vielä.
Tuo Spotify Premium 3kk 0€ -tarjous on alkanut 05.11. ja katsoin, että asiakkaaksi olet meille tullut 12.11.
Mutta tosiaan, tarkennatko vielä vähän, niin tutkaillaan! Kiitos :)

  • 28. marraskuuta 2014
Niinamari kirjoitti:
Moikka pepsu16!

Löysin asiakasnumerollasi yhden liittymän. Katsoin tuon tilausvahvistuksen läpi, enkä löytänyt lankaan mainintaa Spotify Premiumista. Kerrotko vähän tarkemmin tuosta kirjallisesta lupauksesta (mitä/missä/milloin) vielä.
Tuo Spotify Premium 3kk 0€ -tarjous on alkanut 05.11. ja katsoin, että asiakkaaksi olet meille tullut 12.11.
Mutta tosiaan, tarkennatko vielä vähän, niin tutkaillaan! Kiitos :)



Moi Niinamari,

Tein sopimuksen Soneran myyntipisteessä 4.11.2014 (Pirkkalan Verkkokauppa). Silloin oli voimassa tarjous 19,90 €/kk + spotify premium 6kk.

Sopimuksen mukana tuli myös lehti jossa mainitaan, että "asiakasetuna tarjoamme käyttöönoton yhteydessä spotify premium -palvelun kuukausimaksun kuuden kuukauden ajan veloituksetta.

Liittymän käyttöönotto oli juuri tuo mainitsemasi 12.11 mutta sopimus on tehty 4.11.

Kiitos.

  • 28. marraskuuta 2014
pepsu16: Oukkis! Lisäätkö itsellesi sen Spotify Premiumin sillä 3kk tarjouksella Omilta Sivuilta ja hihkaise sen jälkeen tänne! Hoidellaan asia reilaan :)

  • 28. marraskuuta 2014
Niinamari kirjoitti:
pepsu16: Oukkis! Lisäätkö itsellesi sen Spotify Premiumin sillä 3kk tarjouksella Omilta Sivuilta ja hihkaise sen jälkeen tänne! Hoidellaan asia reilaan :)



Moikka,

nyt on otettu tuo 3kk käyttöön.

  • 28. marraskuuta 2014
pepsu16: Jes, kiitos! Hoidetaan homma tästä loppuun :)

Hauskaa viikonloppua sinne!

Vastaa