Liittymäsopimuksen irtisanomisen ehdot
Lainaus eräästä aiemmasta viestiketjusta, kirjoittaja MerjaJ:
"Hei Riekkosak!
Sinun liittymäsopimuksesi on ns. "kytky". Eli laite on sidottu liittymään. Olet maksanut sen kertamaksulla, mutta sopimus on 24 kk mittainen. Ostamasi laitteesta on aina maininta liittymäsi -7914 laskulla. Jos haluat irtisanoa määräaikaisen liittymäsopimuksesi, veloitetaan sinulta irtisanomismaksua 50 eur. Laitteesta ei luonnollisestikaan mitään veloiteta koska olet maksanut sen kertamaksuna."
Menin tänään Soneran myymälään tarkoituksena irtisanoa liittymäsopimukseni ja maksaa tuon 50 euron sakko. Myyjä väitti, että minun pitäisi sakon lisäksi maksaa laitteen viime keväänä olleen suositushinnan ja todellisen ostohintani välinen erotus, mutta ei edes tiennyt summaa. En suostunut tähän, joten liittymää ei irtisanottu, mutta sitä kyllä muutettiin.
Voiko Soneran palvelu"neuvojien" lupauksiin luottaa?? Sain taas syyn olla ostamatta mitään Soneralta.
"Hei Riekkosak!
Sinun liittymäsopimuksesi on ns. "kytky". Eli laite on sidottu liittymään. Olet maksanut sen kertamaksulla, mutta sopimus on 24 kk mittainen. Ostamasi laitteesta on aina maininta liittymäsi -7914 laskulla. Jos haluat irtisanoa määräaikaisen liittymäsopimuksesi, veloitetaan sinulta irtisanomismaksua 50 eur. Laitteesta ei luonnollisestikaan mitään veloiteta koska olet maksanut sen kertamaksuna."
Menin tänään Soneran myymälään tarkoituksena irtisanoa liittymäsopimukseni ja maksaa tuon 50 euron sakko. Myyjä väitti, että minun pitäisi sakon lisäksi maksaa laitteen viime keväänä olleen suositushinnan ja todellisen ostohintani välinen erotus, mutta ei edes tiennyt summaa. En suostunut tähän, joten liittymää ei irtisanottu, mutta sitä kyllä muutettiin.
Voiko Soneran palvelu"neuvojien" lupauksiin luottaa?? Sain taas syyn olla ostamatta mitään Soneralta.
Vastaa
Rekisteröidy
Onko sinulla jo tili? Kirjaudu sisään
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.