Skip to main content

Uutta modeemia/reititintä 100/5mb kaapeli talouteen

  • 11. joulukuuta 2014
  • 2 kommenttia
  • 0 katselukertaa

Hei,

Meillä on tällä hetkellä Netgear CG3300D modeemi. Valitettavasti emme ole olleet tyytyväisiä kyseisen merkin/mallin toimintaan, sillä yhteys katkeilee lähestulkoon päivittäin (myös modeemin softa puoli on aivan hirveä).

Joten onko Soneran kautta mahdollista vaihtaa tai ostaa toista merkkiä, esim. Linksys?

Taloudessa on siis Soneran 100/5mb kaapeli.

2 kommenttia

  • 0 kommenttia
  • 8. kesäkuuta 2011
Nostellaampas tätä viestiä.

  • 0 kommenttia
  • 27. kesäkuuta 2011
Sonera Laajakaista Extra 100/10M -liittymässä, jossa yhteys toimii kaapelimodeemin ja -verkon välityksellä, modeemina voi käyttää toimiviksi testaamiamme eurodocsis 3.0 -modeemeja. Ohessa on linkki toimiviksi testattujen kaapelimodeemien listaan: http://www5.sonera.fi/ohjeet/Toimiviksi ... limodeemit

Myymme kauttamme myös eurodocsis 3.0 -modeemeja (laitteet ovat samoja kuin toimiksi testattujen laitteiden listalla). Ostomodeemin merkkiin ei voi kuitenkaan valitettavasti vaikuttaa vaan toimitettu modeemi on jokin toimiviksi testattujen modeemien eurodocsis 3.0 -laitteista. Asiakaspalvelumme ei voida luvata, että saat käyttöösi juuri tietyn merkkisen laitteen.

En suosittele aivan ensimmäisenä uuden modeemin hankintaa vaan ensin on hyvä saada selvyys, että johtuuko häiriö varmasti modeemistasi. Kaapelimodeemin toimintaa voi pyrkiä selvittämään, testaamalla modeemia joissain muualla asuinkuntasi alueella, jossa on käytössä kaapeliverkkomme.

Jos yhteydessäsi esiintyy vielä häiriöitä, voit olla yhteydessä myös vikapalveluumme 0206 90101 (mpm/pvm), jolloin asiaa pystytään selvittämään tarkemmin.

Vastaa