Skip to main content

Missä viipyy tilaus???

  • 11. joulukuuta 2014
  • 3 kommenttia
  • 1 katselukerta

Joo tilasin 2kk. sitten liittymän. No selvis, että edellisen liittymän irtisanominen oli jääny pois. Nyt on yli kk. siitäkin, eikä vieläkään kuulu mitään??? En löytäny mitään sähköpostiosoitetta mihin olisin voinu jättää kyselyä??? Soittaa en jaksa/kerkiä.

3 kommenttia

  • 0 kommenttia
  • 4. lokakuuta 2011
Onko sinulla voimassa olevaa asiakkuutta tällä hetkellä Soneralla? Jos on, niin voisitko kirjata asiakasnumerosi Profiilisi tietoihin, niin pääsisin katsomaan asiakastietojasi tarkemmin. Ilmoitathan tähän ketjuun kun olet lisäyksen tehnyt.

Liittymän toimitusaika alueesta riippuen on noin 1-3 viikkoa. Mikäli sinulla ei ole tällä hetkellä voimassa olevaa asiakkuutta meillä, suosittelen ottamaan yhteyttä Myyntipalveluumme p. 0800 133133 mahdollisimman pian tilanteen tarkastamiseksi.

  • 0 kommenttia
  • 4. lokakuuta 2011
Joo ei ole asiakkuutta vielä, kun se on kesken. Mutta soitin Myyntipalveluunne, no joku vika järjestelmässä, ei voinut auttaa sillä hetkellä. Sovimme soittavani myöhemmin, mutta en kerjennyt kun soitettiin perään. Oli tosiaan jotain epäselvyyttä sen alkuperäisen tilauksen/vaihdon kanssa ja sit oli jääny asia jostain syystä ei kenenkään hoidettavaksi. NYT LIITTYMÄN VAIHTO PITÄISI OLLA 3VIIKON KULUESSA HOIDETTU.

  • 0 kommenttia
  • 4. lokakuuta 2011
Onneksi sait asian hoidettua ja tilaus saatiin eteenpäin. Pahoittelut, että liittymätoimituksesi viivästyy noin paljon!

Vastaa