Skip to main content

Tilauksen peruuttaminen

  • 3. lokakuuta 2019
  • 4 kommenttia
  • 1527 katselukertaa

Miten pystyn perumaan tilauksen? en siis haluaa palauttaa tuotetta, kun en ole sitä vielä saanut, vaan perua tilauksen...

 

 

Edit AaTanja: muokattu otsikko sekä siirretty toiseen osioon. 

Sekunti
Somettaja
Forum|alt.badge.img+4
  • Somettaja
  • 3. lokakuuta 2019

Hei vaan @paukeee! Tässä hyvät ohjeet Telian tukisivustolla:

https://www.telia.fi/asiakastuki/laskutus-ja-asiakkuus/tilaukset/peruminen

 

eli voit lähettää perumislomakkeella tiedon Telialle. Nyrkkisääntönä on myös se että laitetilaus peruuntuu automaattisesti mikäli et sitä halua vastaanottaa Postista. Posti lähettää paketin takaisin Telialle noutoajan umpeudettua ja Telia käsittelee loppuprosessin :smileywink:



@paukeee@  kirjoitti:

Miten pystyn perumaan tilauksen? en siis haluaa palauttaa tuotetta, kun en ole sitä vielä saanut, vaan perua tilauksen...

 

 

Edit AaTanja: muokattu otsikko sekä siirretty toiseen osioon. 


Hei ! Pyydän peruutta laajakaistantilaus numerolla xxx,jotka tilatuu 26.08.2020. Kiitos !

 

 

Edit HannaSu: poistettu yhteystiedot



@Sekunti@  kirjoitti:

Hei vaan @paukeee! Tässä hyvät ohjeet Telian tukisivustolla:

https://www.telia.fi/asiakastuki/laskutus-ja-asiakkuus/tilaukset/peruminen

 

eli voit lähettää perumislomakkeella tiedon Telialle. Nyrkkisääntönä on myös se että laitetilaus peruuntuu automaattisesti mikäli et sitä halua vastaanottaa Postista. Posti lähettää paketin takaisin Telialle noutoajan umpeudettua ja Telia käsittelee loppuprosessin Hymiö Silmänisku


 


HannaSu
Telialainen
  • Telialainen
  • 27. elokuuta 2020

 


@pekkahelsinki@  kirjoitti:

@paukeee@  kirjoitti:

Miten pystyn perumaan tilauksen? en siis haluaa palauttaa tuotetta, kun en ole sitä vielä saanut, vaan perua tilauksen...

 

 

Edit AaTanja: muokattu otsikko sekä siirretty toiseen osioon. 


Hei ! Pyydän peruutta laajakaistantilaus numerolla xxx ,jotka tilatuu 26.08.2020. Kiitos !


Moikka @pekkahelsinki 

 

Perumisilmoitukset tulee jättää meidän asiakaspalveluumme, joten ilmottaisitko ystävällisesti asiasta sinne. 🙂>

 

Täällä Telia Yhteisössä emme käsittele asiakastietoja, jonka myötä emme voi tehdä muutoksia tilauksiin tai palveluihin.

 

Verkkokaupan ja itsepalveluiden kautta tilatuilla tuotteilla ja palveluilla on 14 päivän peruuttamisoikeus. Peruuttamisen määräaika päättyy 14 päivän kuluttua palvelua koskevan sopimuksen tekemisestä ja tavaran osalta siitä, kun tavara on vastaanotettu. Telia kaupassa tehdyillä tilauksilla ei ole samaa perumisoikeutta. Lähtökohtaisesti asiakkaalla on myös oikeus irtisanoa tai kytkeä palvelu pois milloin tahansa, jos kyseessä ei ole määräaikaan sidottu palvelu.


Vastaa