Skip to main content

Cisco EPC3825 modeemi siltaavaksi?


Näytä ensimmäinen kirjoitus

226 kommenttia

  • 0 kommenttia
  • 31. lokakuuta 2014
Hyvä homma, kiitos.





Kalle- kirjoitti:
Moi mika184,

Laitoin verkonhallintaan pyyntöä, että päivitetään modeemisi. Saat meiltä tekstiviestillä ilmoitusta, kun modeemi on taas sillattavissa.

  • 0 kommenttia
  • 31. lokakuuta 2014
Siltaavaksi pitäisi itsellekkin saada, kun tuli hommattua oma reititin.
Jos sitten toimisi nettikin paremmin...

  • 0 kommenttia
  • 31. lokakuuta 2014
Moi jakosken,

Liittymästäsi näyttää olevan vikailmoitus hoidossa tällä hetkellä. Laitan käsittelijälle pyynnön, että päivittelee modeemisi korjauksen yhteydessä.

  • 0 kommenttia
  • 1. marraskuuta 2014
Hei.

Sama ongelma täällä. Olisiko mahdollista saada siltaava optio.

  • 0 kommenttia
  • 3. marraskuuta 2014
Moi arktinena,

Laitetaan sinullekkin siltauspyyntö eteenpäin jos voisit muokata tietoihisi laajakaistalaskulta löytyvän asikasnumerosi käyttäjätunnuksen tietoihin! (Omat asetukset -> Profiili -> Asiakasnumero)

  • 0 kommenttia
  • 5. marraskuuta 2014
Heip

Saisiko siltauksen myös tänne, jouduin resetoimaan laitteen niin tuo mahdollisuus katosi. Kiitos.

  • 0 kommenttia
  • 6. marraskuuta 2014
Hei,

Täällä on myös sama ongelma, bridge tila puuttuu valikoista. Eilen postista haettu uusi Cisco EPC3825 laite kyseessä.

  • 0 kommenttia
  • 6. marraskuuta 2014
Moi Hanneko,

Laitoin pyyntösi eteenpäin!

  • 0 kommenttia
  • 6. marraskuuta 2014
Moi Z3iZ3i,

Laitoin siltauspyyntöä eteenpäin! Saat vielä txt-viestillä kuittauksen kun homma on OK.

  • 0 kommenttia
  • 6. marraskuuta 2014
Antti- kirjoitti:
Moi Z3iZ3i,

Laitoin siltauspyyntöä eteenpäin! Saat vielä txt-viestillä kuittauksen kun homma on OK.


Kiitos nopeasta ja hyvästä palvelusta!

  • 0 kommenttia
  • 7. marraskuuta 2014
Moi,

Täällä näyttäisi olevan sama ongelma. Saisiko päivitystä, kiitos.

  • 0 kommenttia
  • 7. marraskuuta 2014
Moi mike-young,

Päivityspyyntö välitetty eteenpäin!

  • 0 kommenttia
  • 7. marraskuuta 2014
Hei.

Itsellänikin on tuo uusin firmis ja siltausta vailla. Saisiko tännekkin näkyviin?

  • 0 kommenttia
  • 11. marraskuuta 2014
Täälläkin tarvittaisiin bridge modea. Saiskos tuon?

  • 0 kommenttia
  • 12. marraskuuta 2014
Moi JonnyFox,

Korjaathan vielä oikean asiakasnumeron tänne tietoihin, niin saadaan hommaa eteenpäin :)

  • 0 kommenttia
  • 12. marraskuuta 2014
Jaakko- kirjoitti:
Moi JonnyFox,

Korjaathan vielä oikean asiakasnumeron tänne tietoihin, niin saadaan hommaa eteenpäin :)


Korjattu!

  • 0 kommenttia
  • 13. marraskuuta 2014
Morjes,

Laitoin tuosta äsken pyynnön eteenpäin. Saat vielä tekstarilla kuittauksen. Tämän jälkeen pitäisi modeemin siltaus olla mahdollista.

  • 0 kommenttia
  • 14. marraskuuta 2014
Jee! Hyvin toimii nyt! Cisco on nyt sillattu :) Kiitos aspa ja tuki!

  • 0 kommenttia
  • 14. marraskuuta 2014
Hei,

Olisiko mahdollista saada tännekin päivitystä firmikselle?

Kiitos.

  • 0 kommenttia
  • 17. marraskuuta 2014
Moi,

saisinko kanssa Cisconi siltaavaksi.

Kiitos,

  • 0 kommenttia
  • 17. marraskuuta 2014
Moro jkfin!

Laitoin verkonhallintaan viestiä että päivittävät sinun modeemin jotta saat sen siltaavaksi.

  • 0 kommenttia
  • 17. marraskuuta 2014
Moro Daedalos ja Ckeri!

Daedalos: Laitoin verkonhallintaan työpyyntöä että laittavat modeemille pävivityksen jotta saat sen siltaavaksi.

Ckeri: Lisäätkö asiakasnumeron käyttäjätunnuksen profiiliin (Omat asetukset -> Profiili -> Asiakasnumero) niin saadaan laitettua sullekin päivitystä tulemaan.

  • 0 kommenttia
  • 17. marraskuuta 2014
Moi,

liittymä on Ainan vanha joka vaihtui Soneraan. Asiakasnumero on muodossa ACO*******, kun syötän sen profiiliin se ei suostu tallentumaan sinne.

  • 0 kommenttia
  • 17. marraskuuta 2014
Jaa olisikohan tämä pyyntö pitänyt laittaa sittenkin tänne:
viewtopic.php?f=100&t=20342&p=95096#p95096

Asiakasnumeroa ei ole tiedossa ja käyttäjätunnusta ei kaiketi tuohon kenttään sitten huoli.

[EDIT]
Asiakasnumeroon tosiaan pääsee näköjään käsiksi kun tekee uuden tunnuksen pankkitunnuksien avustuksella ja linkittää ne laajakaistatunnuksen kanssa yhteen. Pelkillä laajakaistatunnuksilla ei asiakasnumeroa nää. Nyt siis asiakasnumero lisätty profiiliin tietoihin.
[/EDIT]

  • 0 kommenttia
  • 17. marraskuuta 2014
Moro Ckeri ja Aksul!

Onko teille tullut laajakaistatunnuksia soneralta? Jos on niin laittakaa sonera.fi omien sivujen kautta vikailmoitus ja kirjoittakaa siihen että haluatte modeemille päivitystä jotta saatte ne siltaavaksi. Tai voitte soittaa myös suoraan vikapalveluun 020690101. Tuo ei tosiaan mitään kirjaimia hyväksy tuohon asiakasnumero kenttään.

Vastaa