Skip to main content

Cisco EPC3928AD -modeemin kanssa ongelmia

  • 9. huhtikuuta 2016
  • 4 kommenttia
  • 13 katselukertaa

Eli Soneran Cisco EPC3928AD -modeemin kanssa ongelmia. Modeemi boottaa kerran päivässä itsestään ja netti luonnollisesti katkeaa n. 5 min. Yleensä vielä samaan aikaan 17-19 välissä. Lisäksi kun tietokoneen käynnistää lepotilasta tai sammuneena, netin yhdistäminen kestää yllättävän kauan, tuntuu että modeemi boottaa myös silloin.

 

Olen yrittänyt itse boottaa sen ja ottaa irti seinästä jne, mutta ei tunnu auttavan? Ostaako joku sanoa onko kyse noissa modeemin asetuksissa, olen niitäkin koittanut muuttaa ja katsoaa?

4 kommenttia

kiisseli67
Virtuaalihahmo
Forum|alt.badge.img+7
  • Virtuaalihahmo
  • 7034 kommenttia
  • 9. huhtikuuta 2016

Hei Toke19 ja tervetuloa Klaaniin!


 


Olisiko tuosta apua, jos asetuksista säätäisit Client Lease Timea? Tuolla afterdawnin sivustolla oli juttua tuosta modeemista : http://keskustelu.afterdawn.com/threads/netti-pätkii-tunnin-välein.758586/


  • Aloittaja
  • Uusi jäsen
  • 1 kommentti
  • 10. huhtikuuta 2016

Olen kyllä yrittänyt säätä Client Lease Timea maksimiin ja kaikkeen siltä väliltä, mutta eipä ole sekään auttanut


kiisseli67
Virtuaalihahmo
Forum|alt.badge.img+7
  • Virtuaalihahmo
  • 7034 kommenttia
  • 10. huhtikuuta 2016

@Toke19 kirjoitti:

Olen kyllä yrittänyt säätä Client Lease Timea maksimiin ja kaikkeen siltä väliltä, mutta eipä ole sekään auttanut




No sitten kannattaa varmaan ottaa yhteyttä Soneran vikapalveluun : https://www.sonera.fi/asiakastuki/ohjeet/Kodin-Netti-Kaapelin-ongelmatilanteet?id=1077


 


http://www.sonera.fi/etsi+apua+ja+tukea#soita-meille


  • Ex-telialainen
  • 565 kommenttia
  • 11. huhtikuuta 2016

Onko sinulla  käytössä Avastin tietoturvaohjelmistoa missään koneessa? Jos on, kokeile ottaa Avastin asetuksista "Kotiverkon turvallisuus" -ominaisuus pois päältä. Jos tämä ei auta tai sinulla ei ole Avastia ollenkaan, jätä tosiaan vikailmoitus meille niin selvitetään asiaa tarkemmin.


Vastaa