Skip to main content

Kaapeliverkon /tv:n vika

  • 25. toukokuuta 2023
  • 1 kommentti
  • 101 katselukertaa

Kouvolassa katkesi kaapeli tv:n ja kaapelinetin signaali 25.5.2023 kohta 17.00 jälkeen. Ensmmäine nilmoitus viasta kirjattu asiakaspalvelijan mukaan 17.30. Itse pääsin läpi 18 aikaan ja ilmoitin viasta. Asiakaspalvelija oli jo tietoinen ongelmasta. Nettisivuille on kuitenkin vika merkitty alkaneeksi 18.24. Vika korjataan 26.5.2023 klo 00.11. Miksei merkitä oikeita aikoja vian alkamiseen? Ja miksi viivytellään korjausta?

Muokkaus Ainopuu: poistettu allekirjoitus. halutessasi voit lisätä allekirjoituksen oman profiilisi kautta

Tämä aihe on suljettu kommenteilta.

Käytä hakua löytääksesi muita kirjoituksia tästä aiheesta, tai aloita uusi aihe.

1 kommentti

Forum|alt.badge.img+2
  • Ex-telialainen
  • 86 kommenttia
  • 26. toukokuuta 2023
Jib45100 kirjoitti:

Kouvolassa katkesi kaapeli tv:n ja kaapelinetin signaali 25.5.2023 kohta 17.00 jälkeen. Ensmmäine nilmoitus viasta kirjattu asiakaspalvelijan mukaan 17.30. Itse pääsin läpi 18 aikaan ja ilmoitin viasta. Asiakaspalvelija oli jo tietoinen ongelmasta. Nettisivuille on kuitenkin vika merkitty alkaneeksi 18.24. Vika korjataan 26.5.2023 klo 00.11. Miksei merkitä oikeita aikoja vian alkamiseen?

Todennäköisesti asiakaspalvelija on ollut tietoinen ongelmasta suurien yhteydenottomäärien perusteella. Varsinainen arvioitu häiriön alkamisaika tiedotteen tekohetkellä on ollut 25.5.2023 kello 18:24. 

Jib45100 kirjoitti:

Ja miksi viivytellään korjausta?

Me saimme verkosta hälytykset heti sähkökatkon alkaessa ja korjausprosessi alkoi välittömästi tämän jälkeen. Asentaja hälytettiin paikalle tutkimaan tilannetta. Korjausta ei viivytellä sillä tarkoituksemme on vastaavat häiriöt saada kuuntoon alle 6h sisällä niiden ilmaantumisesta.