Skip to main content

Sagemcom Hybrid Router Fast 5370 Air

  • 14. joulukuuta 2019
  • 54 kommenttia
  • 1552 katselukertaa

Näytä ensimmäinen kirjoitus

54 kommenttia

Forum|alt.badge.img
  • Morsettaja
  • 32 kommenttia
  • 14. huhtikuuta 2021

Alkaa tulemaan sellainen olo että tässä ollaan aivan toisarvoisia asiakkaita. Ei mitään vastausta, voisitte edes tutkia ja selvittää. Asiakaspalveluun on oltu puhelimitse yhteydessä monta kertaa jo samasta asiasta.


Forum|alt.badge.img+6
  • Telialainen
  • 1299 kommenttia
  • 17. marraskuuta 2021

@Mersukolari  kirjoitti:

Alkaa tulemaan sellainen olo että tässä ollaan aivan toisarvoisia asiakkaita. Ei mitään vastausta, voisitte edes tutkia ja selvittää. Asiakaspalveluun on oltu puhelimitse yhteydessä monta kertaa jo samasta asiasta.


Pahoittelut vastaukset puuttumisesta. Tarkistelin nyt tätä asiaa uudestaan ja muistaakseni tämä "DSL only, vaikka mobiilin merrkivalot päällä" on korjattu ohjelmistopäivityksissä. Me kyllä otamme vastaan palautteet ongelmista ja korjaamme ohjelmiston ongelmia yhdessä laitevalmistajan kanssa.

Onko aiemmin kuvailemaasi ongelmaa siis esiintynyt vielä tai onko muita ongelmia ollut Hybrid -modeemin kanssa?


Forum|alt.badge.img
  • Morsettaja
  • 32 kommenttia
  • 14. maaliskuuta 2022

Saaga jatkuu. Pahoittelen viivästynyttä vastausta sairastapauksen johdosta.

 

Pitkästä aikaa kokeilin taas pöytäkonetta kytkeä suoraan tuohon, jolloin käytössä on hybridi:

Down: 20-50Mbps, Up: 10Mbps

 

Wifillä puhelin antaa nätisti 50-90Mbps down. Toiseen suuntaan en ole paljoa testaillut, koska sille ei juurikaan käyttöä ole wifissä.

 

Jos kytken pöytäkoneen toiseen modeemiin, joka siis jakaa ainoastaan sitä DSL:ää, nopeus on juuri tasan 50/10Mbps mitä se DSL kykenee antamaan.

 

Liittymän pitäisi olla kuitenkin 100/10Mbps, ja tähän se ei ole pöytäkoneella ikinä päässyt lähellekään.

 

Soittivat tuossa loppuvuodesta ja tarjosivat 5G:tä. Jos täällä ei 4G edes toimi kunnolla niin tuskin toimii 5G myöskään.

 

Resetoinnit ja uudelleenkäynnistykset jne on tietty testattu. Samat vaivat siis jatkuvat.


HeikkiSul
Ex-telialainen
Forum|alt.badge.img+3
  • Ex-telialainen
  • 270 kommenttia
  • 14. maaliskuuta 2022

@Mersukolari  kirjoitti:

Saaga jatkuu. Pahoittelen viivästynyttä vastausta sairastapauksen johdosta.

 

Pitkästä aikaa kokeilin taas pöytäkonetta kytkeä suoraan tuohon, jolloin käytössä on hybridi:

Down: 20-50Mbps, Up: 10Mbps

 

Wifillä puhelin antaa nätisti 50-90Mbps down. Toiseen suuntaan en ole paljoa testaillut, koska sille ei juurikaan käyttöä ole wifissä.

 

Jos kytken pöytäkoneen toiseen modeemiin, joka siis jakaa ainoastaan sitä DSL:ää, nopeus on juuri tasan 50/10Mbps mitä se DSL kykenee antamaan.

 

Liittymän pitäisi olla kuitenkin 100/10Mbps, ja tähän se ei ole pöytäkoneella ikinä päässyt lähellekään.

 

Soittivat tuossa loppuvuodesta ja tarjosivat 5G:tä. Jos täällä ei 4G edes toimi kunnolla niin tuskin toimii 5G myöskään.

 

Resetoinnit ja uudelleenkäynnistykset jne on tietty testattu. Samat vaivat siis jatkuvat.


Mikäli modeemille on asennettu tuo kollegan mainitsema korjauspäivitys ja ongelma siltikin jatkuu, suosittelen olemaan ihan asiakaspalveluun yhteydessä, jotta voidaan kirjata tuosta tikettiä eteenpäin! Tosin jos puhelimella on päässyt wifillä Hybridiin yhdistettynä normaalinopeuksiin ja toisella modeemilla yhteys myöskin toimii normaalisti, liittymä vaikuttaisi olevan itsessään kuosissa. Mutta kyllä tuohon vastaus saadaan! 


Vastaa