Skip to main content

Avustaja

  • December 11, 2014
  • 5 kommenttia
  • 88 katselukertaa

Minä lähetin sähköpostin mutta kirjoitin väärän osoittee ---@data.gse pääte vaikka piti olla .se ja nyt avustaja hyppää esille koko ajan ei mitään väliä mitä teen annan mennä 30 sek. tai annan korjaus komennon ja valmis lopuksi.

5 kommenttia

  • March 25, 2010
Antaako Internet Avustaja -ohjelma jonkin tarkemman kuvauksen ongelmatilanteesta? Tästä tiedosta voi olla apua ongelman selvittämisessä. Oletin, että tarkoitit Avustajalla juuri Sonera Internet Avustaja -ohjelmaa.

Voisit myös tarkistaa sähköpostiohjelmasi 'Lähtevät' -kansiosta, onko viesti jossa osoite on kirjoitettu väärin siellä. Jos viesti on vielä 'Lähtevät' -kansiossa, voit koittaa kyseisen viestin poistamista. Voit ennen poistoa kuitenkin kopioida tarvittaessa viestin sisällön talteen, jotta voit lähettää viestin helpommin oikealla osoitteella uudelleen.

Auttoiko tämä toimenpide ongelmaan?

T. Sami
Sonera Asiakaspalvelu

  • March 26, 2010
Heippa taas!
Lähtevät kansio on tyhjä olin samaa ajatellut mutta ei ollut mitään.
´550 RCPT adress has non existant domani<dannbesdata.serg>`
Portti 465,SSL - suojattu: kyllä Palvelinvirhe: 550, Virhenumero 0x800ccc79
Näin siellä lukee onko jotain apua.TOIVOTTAVASTI

Kiitti etukäteen
Terveisin
Hannu

  • March 26, 2010
Siinä tapauksessa, että sähköpostiohjelmassa kaikki näyttää olevan kunnossa (lähtevät -kansio on tyhjä ym.) on kyse todennäköisesti siitä, ettei Avustaja toimi tällä hetkellä kuten pitäisi. Suosittelen ohjelman uudelleenasennusta.

T. Lauri
Sonera Asiakaspalvelu

  • March 26, 2010
Heippa!

Ei auttanut olen asentanut avustajan uudestaan mutta, avustaja on kyllä kunnossa. Sähköpostin vikailmoitus on ja pysyy ja avaa avustajan usein ehkä 2 minutin välein. Söhköposti yrittää myös lähettää sitä postia jota ei näy enään missään ei lähtevissä, eikä muualla kuin vikailmitus "kehyksessä".

T. Hannu

  • March 26, 2010
Tässä tapauksessa kannattaa kokeilla sähköpostitilin uudelleenluomista sähköpostiohjelmaan, se saattaisi korjata ongelman. Ohjeita ohjelman asetuksiin löydät Ohjeet ja vinkit -sivustoltamme.

T. Panu
Sonera Asiakaspalvelu