Skip to main content

Cisco EPC3825 ei toimi - firmware päivitystä


Näytä ensimmäinen kirjoitus

89 kommenttia

  • 0 kommenttia
  • 18. helmikuuta 2014
Hei SD89,

Modeemille laitettu ohjelmistopäivitystä tulemaan.

  • 0 kommenttia
  • 18. helmikuuta 2014
Auttaisikohan tuo modeemin ohjelmistopäivitys minuakin kun nyt on pari viimeistä päivää yhteys katkeillut lähes kellontarkasti kerran tunnissa?

  • 0 kommenttia
  • 18. helmikuuta 2014
Sula kirjoitti:
Auttaisikohan tuo modeemin ohjelmistopäivitys minuakin kun nyt on pari viimeistä päivää yhteys katkeillut lähes kellontarkasti kerran tunnissa?




Uskoisin... Itsellä nyt kerran vain koko päivän aikana pätkässy päivityksen jälkeen

  • 0 kommenttia
  • 19. helmikuuta 2014
Hei Sula,

Laitoin päivityspyyntöä eteenpäin.

  • 0 kommenttia
  • 20. helmikuuta 2014
Hei

Voisinko minäkin saada tuon Firmware päivityksen, yhteys pätkii.

Terv. Tom

  • 0 kommenttia
  • 20. helmikuuta 2014
Hei tomlin,

Lisäätkö asiakasnumeron tietoihisi, niin voidaan laittaa. Lisääminen onnistuu valitsemalla Omat asetukset >> Profiili >> Asiakasnumero.

  • 0 kommenttia
  • 22. helmikuuta 2014
Hei. Asiakasnumero on nyt listätty. Terv. Tom

  • 0 kommenttia
  • 24. helmikuuta 2014
Hei tomlin,

Tein päivityspyynnön laitteellesi ja saat siitä vielä kuittauksen txt-viestillä kun se on tehty asiakastiedoissasi olevaan numeroon.

  • 0 kommenttia
  • 24. helmikuuta 2014
Moi!

Netti pätkii jatkuvasti elikkäs olisiko mahdollista saada päivitystä tulemaan?

  • 0 kommenttia
  • 24. helmikuuta 2014
Hei jespojal,

Laitoin asiastasi päivityspyynnön eteenpäin!

  • 0 kommenttia
  • 24. helmikuuta 2014
Netti pätkii saisinko päivityksen? Kiitos etukäteen.

  • 0 kommenttia
  • 25. helmikuuta 2014
Hei kuruka-10,

Välitin päivityspyyntösi eteenpäin!

  • 0 kommenttia
  • 26. helmikuuta 2014
Hei!

Voisinko minäkin saada tuon päivityksen, jos se auttaisi tähän netin pätkimiseen.
Kiitoksia jo etukäteen!

  • 0 kommenttia
  • 27. helmikuuta 2014
Hei JanSak,

Laitoin päivityspyynnön tästä eteenpäin.

  • 0 kommenttia
  • 27. helmikuuta 2014
Täällä tuntuu olevan samat pätkimisongelmat tuon Ciscon kanssa, joten saisko yhden firmis-päivityksen tännekin, kiitos!

  • 0 kommenttia
  • 28. helmikuuta 2014
Hei -DimeBag-,

Välitin päivityspyynnön eteenpäin! Saat kuittauksen txt-viestillä kun homma OK.

  • 0 kommenttia
  • 1. maaliskuuta 2014
Yhteys pätkii ja modeemi kaatuilee, saisiko firmis päivityksen tännekin jos vaikka auttaisi?

  • 0 kommenttia
  • 2. maaliskuuta 2014
Sama juttu täällä. Päivitetty viimeksi joskus syksyllä, nyt ruvennut taas tökkimään.

  • 0 kommenttia
  • 2. maaliskuuta 2014
noin 5-10minuuttia ja poikki... tätä on ollut taas viikon verran, onneksi on noita ostettuja palveluita mitä on ilo käyttää kun yhteydet on mitä on.

  • 0 kommenttia
  • 2. maaliskuuta 2014
Hei,
laskun nroa ei ole mistään saatavissa tuonne rekisteröintiin kun laskuarkiston pikalinkki vaatii kirjautumaan vaikka on jo kirjautuneena???

No, jospa tämä tästä menis jonnekin ja saisi tuo ciscon vörkkimään? Vasteaika lähentelee yhtä sekuntia. siis, 600 - 1000 ms! Voisko sille jotain tehdä? Anroidit parkuu jatkuvasti 'epävakaa internet -yhteys'.

P_t_y

  • 0 kommenttia
  • 3. maaliskuuta 2014
Täällä myös pätkimisongelmaa tuon kyseisen kaapelimodeemin kanssa. Olisiko mahdollista saada fw-päivitys modeemiin?

  • 0 kommenttia
  • 3. maaliskuuta 2014
Montakohan päivää tuota päivitystä pitää odotella!!!

  • 0 kommenttia
  • 4. maaliskuuta 2014
Hei JeeRock,

Päivityspyyntösi on tällä hetkellä käsittelyssä.


Hei Chride,

Päivityspyyntö laitettu eteenpäin.


Hei JayL,

Ohjelmisto on päivitetty jo modeemiisi.


Hei Pytky,

Laskuarkistoon tarvitset Sonera Tunnuksen ja liittymä on oltava nimissäsi, jotta pääset laskuja tarkistamaan. Sonera Tunnuksen pääset luomaan pankkitunnistautumisen kautta.

  • 0 kommenttia
  • 4. maaliskuuta 2014
Saisinko yhden kappaleen firmware päivitystä myös minun laitteeseeni, kiitos hurjasti.

  • 0 kommenttia
  • 5. maaliskuuta 2014
Hei PAPPES,

Laitettiin päivityspyyntöä menemään.

Vastaa