Skip to main content

Digiboxi pätkii ja kanavat ei näy

  • December 11, 2014
  • 8 kommenttia
  • 2 katselukertaa

Eli ongelmana se,että kun laitan ohjelmavalikon ja valitsen siitä kanavan,kanava ei näy vaan palaa siihen valikkoon.Ja tallennetut ohjelmat pätkii ja äänikin välillä kadoksissa.Olen sammuttanut ja käynnistänyt jo moneen kertaan,ei auta,kylläpä taas kyrsii!!!

8 kommenttia

  • January 23, 2012
Hei tintti4,
Oletko käynyt kurkkaamassa ohjeet-ja vinkit Soneran sivuilta? Jos ongelma ei ratkea sivuston ohjeilla, jätä meille palvelupyyntö, niin vikapalvelumme pääsee tutkimaan tilannetta.

  • January 23, 2012
Kaikki tehty ja ongelma jatkuu edelleen..tein vikailmoituksen,kauankohan senkin vastauksessa kestää..ja lasku täytyy kuitenkin maksaa,kyrsii edelleen..

  • January 23, 2012
Itellä oli samat ongelmat, pari kk oli että toimi pätkimättä ja sitten alkoi taas pätkiminen ja alkoi kyl hermot mennä, ny sitten uuden dsl boksin maltoin ostaa ja muutamia päiviä ny pätkimättä toiminu eikä oo tarvinnu resetoida laitetta päivittäin montaa kertaa, toivottavasti nyt pätkimiset olisi historiaa. Jos on vanhakin verkkopääte sulla nii kannattaa kokeilla miten uudella pelittää

  • January 24, 2012
Hei tintti4!
Mitä kautta olet jättänyt vikailmoituksen? Tarkistin liittymäsi tietoja, eikä vikailmoitusta ole kirjattuna. Jotta asia saadaan selvitettyä mahdollisimman pian, olethan yhteydessä Tekniseen Asiakaspalveluumme puhelimitse (0206 90101, ma-pe 8-20, la 9-16.30, mpm/pvm) tai jättämällä palvelupyynnön Omilla Sivuilla.

  • January 24, 2012
Hilda kirjoitti:
Hei tintti4!
Mitä kautta olet jättänyt vikailmoituksen? Tarkistin liittymäsi tietoja, eikä vikailmoitusta ole kirjattuna. Jotta asia saadaan selvitettyä mahdollisimman pian, olethan yhteydessä Tekniseen Asiakaspalveluumme puhelimitse (0206 90101, ma-pe 8-20, la 9-16.30, mpm/pvm) tai jättämällä palvelupyynnön Omilla Sivuilla.


Heippa,jätin pyynnön illalla omien sivujen kautta`??teenkö nyt saman uudestaan?

  • January 25, 2012
Katsoin asiakastiedoistasi, että palvelupyyntö on tullut perille. Sinulle on lähetetty kaksi viestiä. Toisessa ohjeet modeemin ja digiboxin resetoinnista, ja toisessa ohjeistus, mitä tehdä, jos resetointi ei auta. Laitathan vastausviestin annettuun numeroon, niin Tekninen Asiakaspalvelumme kirjaa vikailmoituksen asiasta. Uutta palvelupyyntöä ei enää tarvitse tehdä.

  • January 25, 2012
Kiitos viestistänne,resetointi auttoi ja nyt taas pelittää!! Kiitos:))

  • January 25, 2012
Mia kirjoitti:
modeemin ja digiboxin resetoinnista

Miksi ei Thomsonin surkea purkki osaa itse automaattisesti resetoida itseään esim. joka aamu klo 5 (tai käyttäjä valitsee itse sopivan ajan)???

Jokainen vähänkin näitten modeemien/reitittimien kanssa pelannut tietää, että JOKAINEN vehje menee tietyn ajan jälkeen "jumiin" ja sitä joutuu resetoimaan (vähän liian yleinen ongelma kaikissa tietoteknisissä laitteissa (eikös kohta kaikki esineet ole tämmöisiä).. ja tilanne pahenee koko ajan... ja "jumi" ei tarkoita virhettä tuotteessa, valitettavasti).

Miksi ei koodata fiitseriä joka resetoisi laitteen automaattisesti vaikka joka päivä niin ei varmasti tulisi näitä "jumi"-ongelmia. VINKKIVINKKI

Esim. Telewellin uudemmat laitteet osaavat tämän!! Niissä voi määritellä uudelleenkäynnistyksen ja sen ajankohdan.

Sonera kaikessa viisaudessaan on estänyt muun kuin Thomsonin haisevan kikkareen käytön (ymmärrän kyllä syyn mutta kaikesta palautteesta/ongelmista voi vetää johtopäätöksen, että ei se laitekannan homogeenistäminenkään kauhean hyvään lopputulokseen ole johtanut), joten eipä voi parempia laitteita käyttää jotka osaisivat tämänkin ongelman ratkaista (erittäin tärkeä fiitseri jos käyttää paljon etäyhteyttä omaan koneeseen/nassiin/whatever... etänä kun ei voi resetoida laitteita.. ei ainakaan helposti/fiksusti).