Minulle soitti Soneran puhelinmyyjä 28.6.2010 klo 11.06 (p.09-415xxx72) ja tarjosi koti-TV palvelua samalla hinnalla (27,90 € / kk) kuin 18 kk:n ADSL 24M/1M-liittymän sopimukseni oli (Tehty 7.11.2009, voimassa 7.5.2011 asti).En ollut aluksi asiasta kiinnostunut, mutta kun myyjä kertoi , että muut maksut pysyvät samana 24 kk ( 27,90 €/ kk) ainoastaan tallentavan boxin toimituskulut otetaan ( 20 €) . Olen ollut aikeissa ostaa toisen tallentavan digiboxin, niinpä tein sopimuksen varmistettuani että mitään muita kuluja ei tule ja että kysymyksessä on varmasti tallentava boxi.
Paketti saapui 6.7.2010 ja boxihan oli aivan tavallinen ei-tallentava.Otin yhteyttä asiakaspalveluun 6.7.2010 n klo 16.55 peruakseni diilin , siihenhän minulla on oikeus 14 vrk:n aikana, varsinkin kun tuote ei ollut sovitun kaltainen.
Nyt sain uuden kuukausimaksun laajakaistasta, jonka hinta on 32,90 € /kk ja nopeus 8M/1M!!!! Kysymys kuuluu: Miksi hinta nousi ja nopeus laski ???? Haluan takaisin sen alkuperäisen 18 kk:n sopimuksen ja on turha selittää, että hinta nousi koska tehtiin uusi sopimus, sillä ”uusi” sopimus ei ollut sovitun kaltainen . Pistetäänkö tässä asiakas maksumieheksi kouluttamattomien puhelinmyyjienne virheistä. Koska nämä ”palvelut” tarjotaan tälläisinä paketteina, niin palveluntoimittajan pitää korjata virheensä niin ettei siitä joudu asiakas kärsimään, eihän ole hänen vikansa, että myyjä ei tiedä mitä myy.
Ps: Yritin lähettää tätä viestiä lukuisia kertoja asiakaspalveluun, mutta aina tuli ilmoitus ”palvelussa on väliaikainen häiriö”, on muuten todella pitkä ”väliaikainen”.
Ihme touhua
Rekisteröidy
Onko sinulla jo tili? Kirjaudu sisään
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.