Skip to main content

lasku?

  • December 11, 2014
  • 5 kommenttia
  • 4 katselukertaa

Terve, kyselisin vaan tästä , että hankin tuon 24/1 netin pari kk sitten ja sanottiin, että kk maksu olisi noin 40e, mutta olenkin nyt saanu 51,42e laskuja. Ja minun piti vielä saada jonkinlainen kampanjatarjous oston yhteydessä. Mistä johtuu tämä laskujen suuruus? Tuntuu kuin pakkiini kustaisiin oikeen urakalla.

5 kommenttia

  • February 1, 2011
Timbba88: Otapas mitä pikimmin yhteyttä asiakaspalveluumme joko puhelimitse tai palvelupyynnöllä.

Asiakaspalvelumme pystyy tarkistamaan liittymäsi hinnoittelun.

  • February 5, 2011
Tanja kirjoitti:
Timbba88: Otapas mitä pikimmin yhteyttä asiakaspalveluumme joko puhelimitse tai palvelupyynnöllä.

Asiakaspalvelumme pystyy tarkistamaan liittymäsi hinnoittelun.


Täällä sama juttu. Viime vuoden lokakuussa on tehty 2 vuoden sopimus 29,90, mutta taas tule lasku 46,38€. On soitettu teille ja vastaus oli että asia on korjattu. MITÄ NÄKÖJÄÄN EI PIDÄ PAIKAANSA !!! Perkele että tätyy soittaa joka laskun jalken ja ei tapahdu YHTÄÄN MITÄÄN!!!
Hyvä Sonera, Tehkä nyt jotain! Laskun numero xxxxxxxx. Asiakasnumero xxxxxxxx.

  • February 7, 2011
ask4you: Jos laskussasi on edelleen epäselvyyksiä tulee niistä ehdottomasti olla yhteydessä asiakaspalveluun. Tämän Keskustele- ja Kysy -palstan kautta emme tee muutoksia liittymiin, liittymäsopimuksiin, asiakas- tai laskutietoihin.

Voit myös tarvittaessa tehdä meille palvelupyynnön tai ajanvarauksen.

  • February 14, 2011
Katja kirjoitti:
ask4you: Jos laskussasi on edelleen epäselvyyksiä tulee niistä ehdottomasti olla yhteydessä asiakaspalveluun. Tämän Keskustele- ja Kysy -palstan kautta emme tee muutoksia liittymiin, liittymäsopimuksiin, asiakas- tai laskutietoihin.

Voit myös tarvittaessa tehdä meille palvelupyynnön tai ajanvarauksen.


Juu juu kautta kiven.... taas sain asiakaspalvelustanne tekstiviestin että asia on korjattu ja voin maksa sen sovitun hinnan. Mutta itse sähkölaskussa hinta on erillainen. Miksi ei tule sahkölaskua missa hinta on valmiksi korjattu ? Miksi? Miksi?!! Ja oletko sinä Katja töissä tässä firmassa tai "muuten vain rupattelet mukava?"

  • February 16, 2011
Jo lähetetyn sähköpostilaskun loppusummaa ei voi muuttaa, mutta laajakaistaliittymäsi joulukuun 2010 laskun ylimääräinen osa on hyvitetty. Maksa lasku muuten alkuperäisillä tiedoilla, mutta vaihda loppusummaksi 29,90 euroa. Tärkeää on että käytät jo lähetetyn laskun viitenumeroa, jotta maksu kohdistuu oikealle laskulle.

Jatkossa liittymän laskut tulevat oikealla loppusummalla.