Asiointi Soneran asiakaspalvelun kanssa on täysin käsittämättömän vaikeaa ja ajoittain mahdotonta. Laajakaistaliittymäni lakkasi toimimasta ja yritin päästä selvittämään asiaa vikapalvelun kanssa. Puheohjautuva puhelinpalvelu ei päästänyt minua asiakasnumerolla tai liittymännumerolla etenemään, koska liittymä ei ole minun nimissäni, mutta laskut kyllä ovat. (Tämä onkin toinen juttu, joka on mennyt Soneralla pieleen, koska liittymän piti olla minun, mutta ei siitä sen enempää).
Jouduin sitten laittamaan liittymän omistajan selvittämään asiaa. Puhelinpalvelusta hänelle selvisi, että lasku maksamatta. Tämän tiedon jälkeen kuitenkaan ei suoraan päässyt asiaa hoitamaan vaan puhelu päättyi siihen. Lopulta hän keplotteli itsensä asiakaspalvelun puheille, josta selvisi, ettei yhtään laskua ole maksamatta ja liittymä suljettu jostain käsittämättömästä syystä. Lupasivat onneksi avata liittymän.
Tätä asiaa muutaman tunnin hoitaneena heräsi aika paljon kysymyksiä:
a) MITEN LIITTYMÄ VOIDAAN SULKEA MAKSAMATTOMIEN LASKUJEN TAKIA SYYTTÄ SUOTTA?
b) Miten on mahdollista, ettei laskun maksaja pääse asioimaan asiakaspalvelun kanssa vikatilanteessa?
c) Miten on mahdollista ylipäättään, ettei puhelinpalvelussa pääse halutessaan asiakaspalvelijan puheille, vaikka sitten jonottomalla puoli tuntia.
Lisäksi kuvittelisi, että tänä päivänä olisi mahdollista reklamoida sähköpostilla, mutta ei, sekään ei Soneralla ole mahdollista. Olisi mukava tietää, onko todella nykyaikaisesti postitse ainoa vaihtoehtoni.
Sanomattakin lienee selvää, etten ole kovin tyytyväinen saamaani "palveluun".
Liittymä suljettu aiheetta
Rekisteröidy
Onko sinulla jo tili? Kirjaudu sisään
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.