Skip to main content

Maksusuunnitelman hylkääminen

  • 11. joulukuuta 2014
  • 1 kommentti
  • 3 katselukertaa

Hei, tuleeko maksusuunnitelman hylkäyksestä asiakkaalle tieto spostiin/puhelimeen? Ihmettelen nimittäin tapausta, jossa eräästä laskusta tuli puhelimeeni ukaasi siitä, että laskuni on 28 päivää myöhässä ja laskuni siirretään perintätoimistolle ellen maksa laskua. Oma muistikuvani on, että laskuni uusi eräpäivä olisi 3.11.2011, eli siihen olisi vielä muutama päivä aikaa. Onko siis käynyt niin, että Sonera on hylännyt maksusuunnitelman ilmoittamatta siitä minulle? Tehdyn maksusuunnitelman kohdallahan kerrotaan selkeästi, että maksusuunnitelma on tehty, maksutiedot alla ja uusi eräpäivä näkyy. Tällaiset tiedot muistan nähneeni. Tietysti Soneralla viime kädessä on oikeus tehdä ehtojensa puitteissa mitä lystää, ja oma epähuomaamattomuuteni maksusuunnitelmaa tehdessä hoitamatta asiaan loppuun asti on toki minun oma mokani, mutta jos hylkäys on tehty Soneran puolelta, on erittäin törkeää olla ilmoittamatta siitä asiakkaalle minkään kanavan kautta.

1 kommentti

  • 0 kommenttia
  • 29. lokakuuta 2011
Hei mka99: Jos lisäät asiakasnumerosi käyttäjätunnuksen profiiliin (Omat asetukset > Profiili > Asiakasnumero), voin tarkistaa maksusopimuksesi tilanteen . Asiakasnumero ei näy muille keskustelupalstan käyttäjille. Asiakasnumerosi löytyy esimerkiksi viimeksi tulleesta laskusta.

Kun Asiakaspalvelun kautta tehdään maksusopimus, lähtee siitä asiakkaalle vielä vahvistus jossa on mainittu summa, uusi maksupäivä jne.. Saitko mitään vahvistusta maksusopimuksesta?

Vastaa