Skip to main content

Motorola Digiboksin vianmääritys ei toimi?

  • December 11, 2014
  • 1 kommentti
  • 1 katselukerta

kun laittaa vianmäärityksen päälle niin aina jää kohtaan 5. Dgiboksin kello sanoo että:

järjestelmä on havainnut virheen. paina OK jatkaaksesi seuraavaan vaiheeseen. sen jälkeen ilmoittaa:

haluanko käynnistää uudelleen mutta se ei mitään auta. miten tuon kello kohdan saa laitettua kuntoon?

1 kommentti

  • April 28, 2011
Ensimmäistä kertaa tulee vastaan tällainen ongelma. Kun kyse on Koti TV:n Motorola IPTV-digoboksista, on ohjelmiston ongelmiin olemassa lähinnä vain yksi ratkaisu: boksin täysi resetointi. Toimenpide on neuvottu Ohjeet ja vinkit -sivuston artikkelissa Sonera Koti TV:n ongelmatilanteet ja ohje alkaa otsikon Digiboksin resetoiminen alapuolelta.