Skip to main content

Puutteellinen lähetys

  • December 11, 2014
  • 3 kommenttia
  • 1 katselukerta

Hei

Tilasimme soneralta huawei e5 (täysnetillä) ja kun pakketti tuli perille, siitä puuttui sim kortti.

Yritin useasti soittaa asiakaspalveluun, mutta puhelun/jonotuksen hinta on huikeita määriä. (en ole varma, mutta olettaisin 1.99e/min) Joten minua ei niinkään kiinnosta maksaa kymmenkertaista määrää asiakaspalvelun jonotukseen mitä itse tilaamani tuote maksaa... Ainiin ja soitin heti 9.00 aamulla tänään kun asiakaspalvelu aukesi, ja joudun jonoon??

-Soneralle ei voi lähettää sähköpostia???
-14 päivän kokeilu aika menee siihen että en edes voi kokeilla nettitikkua???
-Jos lähetän tuotteen takaisin ("Palautuksen käsittelyaika 2-3viikoa") miten saan kerrettua että haluan sen vielä uudelleen???
-Omilta sivuilta ei voi tehdä asianhyväksi yhtään mitään??? (kaikkea olen kyllä jo yrittänyt)

APUA! mitä minä voin tässä oikein enää tehdä!?

ps. Omien sivujen palvelupyyntölomake? miksi se ei toimi/ole olemassa

3 kommenttia

  • April 18, 2011
Amis: Jos lisäät asiakasnumerosi käyttäjätunnuksen profiiliin (Omat asetukset > Profiili > Asiakasnumero), niin voin katsoa tarkemmin että mitä tässä asiassa voidaan tehdä. Asiakasnumero ei näy muille keskustelupalstan käyttäjille. Asiakasnumerosi löytyy esimerkiksi viimeksi tulleesta laskusta.

Asiakaspalveluun soittaminen, sekä myös jonottaminen maksaa normaalin matkapuhelinmaksun verran. http://www.sonera.fi/asiakastuki/yhteystiedot/

  • April 18, 2011
Noniin nyt on asiakas numero lisätty profiiliin.

Pyydän vastausta viimeistään huomenna klo 16:00 mennessä tai joudun palauttamaan lähetyksen.

  • April 19, 2011
Kiitos. Asia on nyt hoidettu kohdallasi eteenpäin.

Muutamia E5-lähetyksiä on lähtenyt postitukseen ilman SIM-korttia, pyydämme vastaavan tapauksen eteen tullessa olemaan asiakkaita yhteydessä asiakaspalveluun numerossa 0200 17000. Lakon johdosta puhelinpalvelussa on ajoittain ruuhkaa, joten toinen vaihtoehto on ilmoittaa asiasta täällä ja hoidamme asian eteenpäin. Ilman käyttäjäprofiilissa olevaa asiakasnumeroa emme pysty auttamaan joten lisäättehän sen tietoihinne.

Ps. Olethan sinäkin jo tutustunut Facebook-sivuihimme ja liittynyt tykkääjiin? http://www.facebook.com/sonera