Skip to main content

Puuttuva toimitus, VDSL2 modeemi

  • December 11, 2014
  • 3 kommenttia
  • 0 katselukertaa

Hei

Tilasimme taloyhtiön sonera valokuitu laajakaistan (2mbit/s) ja se aktivoitui 1.7.2013. Tarkoitukseen vaadittua modeemia ei kuitenkaan ole vielä toimitettu. Mikä on laitteen toimituksen tilanne?

3 kommenttia

  • July 2, 2013
Hei valtjo

Korjaisitko liittymänumerosi käyttäjätunnuksen profiiliin ilman väliviivaa ( - ) esim. 346123456. Voisin sitten vilkaista modeemilaitteesi tilannetta ja ilmoitella sinulle tarkemmin!

  • July 2, 2013
Antti- kirjoitti:
Hei valtjo

Korjaisitko liittymänumerosi käyttäjätunnuksen profiiliin ilman väliviivaa ( - ) esim. 346123456. Voisin sitten vilkaista modeemilaitteesi tilannetta ja ilmoitella sinulle tarkemmin!


Nyt on päivitetty asiakasmnumero

  • July 2, 2013
Hei valtjo

Vilkaisin tietojasi ja en löytänyt modeemille tilausta ollenkaan? Olitko tilannut modeemin erillisellä maksulla vai miten olit asiasta sopinut? Taloyhtiön tarjoamaan ilmaiseen 2 megan sopimukseen ei välttämättä aina automaattisesti kuulu ilmaista modeemia, joten sen joutuu tilaamaan erikseen. Soittelisitko meidän asiakaspalveluun niin selvitellään asiaa?