Skip to main content

Tyytyväiset Sonera KotiTv katsojat!

  • December 11, 2014
  • 6 kommenttia
  • 0 katselukertaa

Ymmärrettävistä syistä me kirjoitellaan yleensä herkemmin ongelmista kuin positiivisista asioista joten ajattelin laittaa tänne osion niille jotka ovat olleet tyytyväisiä Soneran Koti Tv:hen. Minä uskallan olla tyytyväinen vaikka reititin hajosikin kuukauden jälkeen asennuksesta, mutta parissa päivässä oli kotiovella jo uusi. Uuden reitittimen jälkeen kanavatkin vaihtuu nyt paljon nopeammin kuin edellisellä. HD kuva on kyllä fantastisen hyvä, sen huomaa mm. kun katson paljon Valioliigan otteluita.

6 kommenttia

  • March 4, 2011
KariKo, olen sinun kanssa samaa mieltä siitä, että posiitivista palautetta tarvitaan myös tälle palstalle. Itse aion ainakin aktiisesti jakaa omia posiitiivisia kokemuksia Soneran koti-tv:stä. Vielä ei hirveästi käyttö kokemusta löydy, koska tänään palvelun olen saanut käyttöön, mutta viikonlopun jälkeen täällä viisaampi ja palaan astialle.

  • March 4, 2011
Itse olen ollut kanssa erittäin tyytyväinen kotiTV palveluun. Ei ole ollut mitään ongelmia laitteiden kanssa. Kanavat näkynyt hyvin ja ei ole pätkinyt.

  • March 5, 2011
Alku-/asennusongelmien jälkeen olen itsekin suhteellisen tyytyväinen.

Kun tallennus saapui ja siirryin käyttämään Logitech Harmony kaukosäädintä - on vanha digiboksi jäänyt vain varmuuden vuoksi vielä kiinni vahvistimeen.

Pikkuongelmia vielä on, mutta yllättävän tyytyväinen olen.

  • March 8, 2011
Olen tyytyväinen. Tänään asiakaspalvelun neiti soitti ja kysyi mitä mieltä olen uudesta verkkotallennuksesta. Kuulin vasta häneltä siitä, joten en voinut kommentoida. Mahtava uusi ominaisuus!. Tilasin uuden Surf-paketin samalla. KotiTV on nykyaikainen tapa katsoa televisiota kyllä.

  • March 9, 2011
Olen tyytyväinen!

Joulukuusta lähtien itselläni on ollut 100/10 yhteys + Koti-TV. Alusta lähtien yhteysnopeus on ollut luvatulla tasolla ja TV-systeemiin olen ollut tyytyväinen, varsinkin nyt uusien ominaisuuksien myötä (verkkotallennus). Promokauteni loppuu tämän kuun lopussa ja juuri ystävällisen soneratädin soittaessa tilasin jatkoon Discoverypaketin. Seuraavat 3 kk ilmainen ja sitten 6.90 / kk (Ei paha).
Satunnaisia pätkimisiä telkkarin katselussa on ajoittain, mutta ei haittaa.

Haluaisin kuulla kritisoijilta kokemuksia jostain uudesta juuri lanseeratusta palvelusta/ohjelmistosta, johon ei koskaan olisi tehty bugipäivityksiä. Niitä ongelmia vaan tietotekniikassa aina on (esim. erinäiset käyttöjärjestelmät) ja ne pitää kestää.

P.S. Tämä ei ole maksettu mainos.

  • March 9, 2011
KooKoo kirjoitti:


Haluaisin kuulla kritisoijilta kokemuksia jostain uudesta juuri lanseeratusta palvelusta/ohjelmistosta, johon ei koskaan olisi tehty bugipäivityksiä. Niitä ongelmia vaan tietotekniikassa aina on (esim. erinäiset käyttöjärjestelmät) ja ne pitää kestää.



Tässä Soneran koti-tv tapauksessa ei ole minun kohdalla siitä kysymys että tehtäisiin bugipäivityksiä. Tässä on kysymys siitä että bugeja on, Sonera itsekin sen myöntää mutta mitään ei tehdä tai tehdään sellaista mistä on vain haittaa.