Vaihtelevaista on tietämys asioista

  • 11 December 2014
  • 0 kommenttia
  • 0 katselukertaa

Aioin ottaa käyttämättä olevat edut käyttööni. Huomasin kuitenkin, ettei kaikkia hallussani olevia Soneran numeroita löytynytkään listauksesta, josta voidaan kohdentaa edut tietyille numeroille. Soitin asiakaspalveluun. Siellä ihmeteltiin asiaa kovasti. Piti vääntää oikein rautalangasta, kunnes meni perille. Kyseinen asiakas"palvelija" ei kuitenkaan osannut tehdä asian hyväksi mitään. Odotutti aikansa linjalla ja kertoi sitten, että minun pitäisi soittaa johonkin toiseen maksulliseen palvelunumeroon ja yrittää saada asia korjatuksi itse sitä kautta. Totesin, että eikös se nyt ole teidän tehtävänne saada asia kuntoon eikä minun, kun siitä on nyt kerran kerrottu. Pitäisikö asiakkaan todellakin maksaa vielä lisää saadakseen korjatuksi virheen, joka ei ole hänen itsensä vaan selvästi operaattorin taitamattomuudesta/huolimattomuudesta johtuva? Kehotettiin vain edelleenkin soittamaan johonkin ihmeen toiseen numeroon. Kiitin ja katkaisin hyödyttömän puhelun siihen kesken selittelyjen. Riitti jo sama levy.
Jätin asiasta omien sivujen kautta nootin, johon ei ole tullut mitään vastausta/selitystä.
Hermostuin. Soitin myöhemmin uudelleen asiakaspalveluun. Nyt toisessa päässä oli henkilö, joka osasi korjata asian välittömästi ja pahoitteli tapahtunutta vielä päälle.
Kuinka voi olla, että tietämys vaihtelee näin paljon ja kehdataan vielä ehdottaa nk. maksullista itsepalvelua, jos ei asiakaspalvelussa osata tehdä asialle mitään?
Olisi kiva kuulla tämänhetkisen Sonera-asiantuntijan mielipide tälläisestä touhusta.

0 vastausta

Ei vielä vastauksia. Ole sinä ensimmäinen ja vastaa, kysy tai kommentoi!

Vastaa