Kyllä kyseisessä tukiasemassa on meillä 4G B3 kaista tarjollä. Kyseisessä tukiasemassa on kyllä tehty päivitystöitä tämän vuoden puolella, mutta ei ole poistettu taajuuksia käytöstä. Onko ongelmat selvästi sisäkuuluvuudessa, paraneeko kuuluvuus jos vaihtaa reitittimen sijaintia asunnossa tai pystyykö testaamaan puhelimella eri sijainnissa? Entä onko reititintä resetoitu / käynnistetty uudelleen, jos yhdistämiseen on jotain ongelmaa tullut?
Jos ei ala pelkällä reitittimen siirtelyllä tai resetoinneilla yhdistämään, kannattaa olla yhteydessä asiakaspalveluumme. Siten voimme liittymätiedoilla tutkia tarkemmin mihin tukiasemaan liittymä/reititin yhdistää ja miksei saa tästä tukiasemasta yhteyttä, tai löytyykö muuta syytä pätkinnälle.