Apple uutuudet 2021: Saatavuudet ja hinnat


Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +22
  • Yhteisömanageri
  • 10349 kommenttia


 


Yleistä Apple iPhone 13 -sarjan ennakkomyynnistä ja toimituksista


 



  • Lähetimme tilauksesi jälkeen tekstarilla linkin tilausseurantaan, seuraa sitä niin tiedät miten tilauksesi etenee

  • Tässä ketjussa voit kysyä tarvittaessa lisätietoja

  • Lisäys 1.12. Tilauksesi jälkeen saat meiltä tekstarina linkin tilausseurantaan, josta löydät arvion toimitusajasta sitten, kun meillä sellainen on olemassa. Siihen asti lähetämme sinulle viikottain tilanneviestin tekstarilla.


 


Jos olet Yhteisön jäsen voit tilata sähköpostiisi ilmoituksen ketjuun tulleista uusista kommenteista. Katso oikea yläkulma ja Valinnat-valikko.


 


Tämä ketju aloituspostausta lukuunottamatta löytyy nyt myös telia.fi -sivustolta. Nyt vois siis seurata ennakkomyynnin ja toimitusten etenemistä täällä Yhteisössä tai telia.fi -sivustolla. Voit myös kysyä ja keskustella jommalla kummalla saitilla tahansa, peukuttaa kommentteja ja niin edelleen.


 


-- 


 


Lue myös:



 


557 kommenttia

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +22

@santtukuit  kirjoitti:

Mulle tuli perjantaina sama viesti. Silti tilaus näyttää, että toimituspäivä olisi huomenna.




En näe juuri sinun tilaustasi mutta tiedoksi, että tilanne voi elää molempiin suuntiin. Tarkoittaen, että laite voi tulla aikaisemminkin mitä arvio alunperin oli. Joko kuorma tulee Applelta aiemmin, tai joku toinen asiakas ei  noutanut tilaustaan, ja niin edelleen. Jos tilausseuranta näyttää jotain tiettyä statusta niin se pitää paikkaansa. 


 


--


 


Tänään tuli uusin erä laitteita, sisältäen näitä omenoita:


 



  • Apple iPhone 13 128GB Blue

  • Apple iPhone 13 128GB Midnight

  • Apple iPhone 13 128GB Pink

  • Apple iPhone 13 256GB (PRODUCT)RED

  • Apple iPhone 13 256GB Midnight

  • Apple iPhone 13 256GB Pink

  • Apple iPhone 13 256GB Starlight


 



  • Apple iPhone 13 mini 256GB Starlight


 



  • Apple iPhone 13 Pro Max 128GB Gold

  • Apple iPhone 13 Pro Max 128GB Graphite

  • Apple iPhone 13 Pro Max 256GB Gold

  • Apple iPhone 13 Pro Max 256GB Sierra BU

  • Apple iPhone 13 Pro Max 512GB Gold

  • Apple iPhone 13 Pro Max 512GB Sierra BU

Tänään tuli ilo uutisia kyllä, perjantaina tuli viesti että arviolta saan puhelimen viikolla 45 mutta nyt kun teksti viestin seurantaa kattoo niin lukee että varastolla keruussa? tämä toivottasti pitää paikkaansa🤔> kyseessä IPhone 13 pro max 128GB Gold 

Minun iPhone 13 pro max gold piti tulla vasta viikolla 45 mutta sain juuri tekstiviestin et tilaus on pakattu ja se lähetetään pian 😍> kiitos oli iloinen yllätys! 

Millon oot tilannut puhelimen?

Jos tarkotit mua nii tilasin sen 21.9

Juu 

Tulihan se viesti mullekkin että puhelin on pakattu ja lähetetään pian, vaikka alussa joo sanottiin että menee viikolle 45 että saan sen😅> 

@TeroRe Mulla oli arvioitu toimituspäivä tänään, mutta en ole saanut mitään uutta viestiä. Viime perjantainakaan ei tullut mitään viestiä. Tuleekohan kuitenkin tällä viikolla joku uusi viesti? 🤔>

@TeroRe Eiku tulihan se. Kello 22.00 illalla. 

Onko tällä viikolla vielä tulossa puhelimia? Sain viime perjantaina tekstiviestin että toimitus olisi tälläviikolla. Kyseessä iphone 13 pro 256GB gold.

@TeroRe Onko siis tällä viikolla tulossa/tullut toista toimitusta?

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +22

@Suviii123 & @jonttujonatan sekä muut,


 


arvion mukaan tälle viikolle pitäisi vielä erä laitteita tulla. Mitä laitteita odotamme, sitä listausta minulla ei ikävä kyllä ole jakaa juuri nyt 🙂>

Iloiset uutiset tulleet tännekkin viimein. Puhelin ( Pro Max 256 Grafiitti ) keruussa varastolla ja arvioitu toimitus maanantaina eli 1.11. Ja tilattu siis 24.9

Moi! Mulle on tullut kaksi kertaa viesti, että puhelimeni toimitus on yli 5 viikkoa… Miten on sitten mahdollista, että minua joitain päiviä aiemmin tilanneet saavat lähiaikoina puhelimet? Vai onko se sattumankauppaa.. yli 5 viikkoa on todella pitkä aika, toki ettehän te sille taida mitään voida

Saatavuuteen vaikuttaa mallin lisäksi myös väri ja paljonko gigaa siinä on. Millon sä tilasit oman ja mikä malli? Mulla oli arvioitu aika viikolla 46, mutta tulee nyt viikolla 44.

10.10. Oon tilannut vasta, 13 pro max 128gb graphite. Ei ole annettu muuta arviota kuin että ”yli 5 viikkoa”, eli mitä vaan 5-x väliltä 😁>

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +22

@eveliinaminttu  kirjoitti:

10.10. Oon tilannut vasta, 13 pro max 128gb graphite. Ei ole annettu muuta arviota kuin että ”yli 5 viikkoa”, eli mitä vaan 5-x väliltä 😁>




Kuten @Tuttipullo1 tuossa kirjoittaa niin eri varianteissa (variantti = malli + väri + muistikoko) on eri saatavuus ja ei kannata seurata muiden varianttien saatavuuksia kuin vain sen oman.


 



Tekstarin arvio kertoo tiedossa olevan arvion sillä hetkellä. Kuten olemme nähneet niin toimitus on ollut joissain tilanteissa aiemminkin, jos Apple toimittaakin meille laitteita syystä tai toisesta arviota nopeammin 🍏> Arvio toimitusten etenemisestä päivittyy viikottain ja perjantaisin lähetämme sen tekstarilla laitetta odottaville.

Gigantilla olisi tulossa kelloja keskiviikkona, onko teilläkin sama tilanne? 

Onko joku täällä saanut Apple Watch midnight blue 45mm gps+cellural kellon? Ja jos niin milloin tilasit?

Itse tilasin kyseisen mallin silloin 8.10 n. Klo 15:09 ja nyt näyttää vihdoin status, että keräilyssä varastolla. 

Itse tilasin samana päivänä 15:26 enä vielä mitään... Paljonkohan ekan 30min tilauksia on?

Itse tilasin 8.10 klo 15.05 eikä ole mitään tapahtunut.


@Jusses  kirjoitti:

Itse tilasin 8.10 klo 15.05 eikä ole mitään tapahtunut.


Mä tilasin n kaksi tunti sun jälkeen ja en ole kans mitään kuulunut. 

@TeroRe Tuleeko tällä viikolla joku erä iPhoneja? 🙂>

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +22

@Tuttipullo1  kirjoitti:

@TeroRe Tuleeko tällä viikolla joku erä iPhoneja? 🙂>




Kyllä, arvion mukaan tällä viikolla pitäisi tulla vielä lisää omenoita 🙂>

Vastaa