MMS-viesti toimii hullusti

  • 30 October 2018
  • 7 kommenttia
  • 277 katselukertaa

Nokia/Android ja messages. Kun haluan lähettää kuvan useammalle ihmiselle, messages vaatii käyttämääm MMS-ryhmäviestiä. Siinä jokaisen vastaukset lähtevät kaikille. Idioottimaista! Kuinka saan lähetettyä kuvan monelle, mutta heidän vastauksensa tulee vain minulle? Tämä mielestäni muuttui viimeisimmän ohjelmistopäivityksen jälkeen tällaiseksi.


7 kommenttia

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +16



Hei vaan @Epatietoinen ja lämpimästi tervetuloa Telia Yhteisöön! ?


 


Voi olla, että asetukset ovat muuttuneet. Nokiassa on tietääkseni samanlaiset asetukset kuin Oneplus 6 -puhelimessani. Oletko tarkistanut viestisovelluksen asetuksista tuon määrityksen?


 


Ryhmätekstiviestit:


"Ryhmätekstiviesti lähetetään MMS:llä. Kaikki vastaanottajat näkevät toistensa vastaukset."


 



 Ilmoitathan jos kohtaat ongelmia tai et pääse eteenpäin :smileyhappy:


 


 


 


 

Kiitos!

 

Mun Nokiassa on viestien asetuksissa lisäasetukset ja siellä ryhmätekstiviestit. Siellä on valintana "Lähetä tekstiviestivastaus kaikille vastaanottajillen ja saa yksittäiset vastaukset (joukkoviesti)" mutta tämä ei lähetä kuvia. Pitää vaihtaa "Lähetä MMS-viestivastaus kaikille vastaanottajille". Muita valintoja ei ole...

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +16



Hmm..


 


Kun luot joukkoviestiä, niin tekstikentän vasemmalla puolella on "+" (plussamerkki), täppää sieltä vasemmalla puolella olevaa galleriakuvaketta eli samassa kohtaa jossa kamera-toiminnon kuvake. Sieltä pääsee valitsemaan kuvan :smileyhappy:


 


Vai antaako lähettämisen aikana jotain virheilmoitusta?


 


 

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +20

@Epatietoinen@  kirjoitti:

Kiitos!


 


Mun Nokiassa on viestien asetuksissa lisäasetukset ja siellä ryhmätekstiviestit. Siellä on valintana "Lähetä tekstiviestivastaus kaikille vastaanottajillen ja saa yksittäiset vastaukset (joukkoviesti)" mutta tämä ei lähetä kuvia. Pitää vaihtaa "Lähetä MMS-viestivastaus kaikille vastaanottajille". Muita valintoja ei ole...




Nokia 8 puhelimessa valikko ennen tuota näyttää tältä :


 


 Ja sen jälkeen tosiaan vain nämä vaihtoehdot :



 


 


 


 

Juu, just noin. Eikö kuvia voi lähettää monelle ja jokainen vastaa vain minulle?

Juuri noin olen tehnyt, mutta jos vastaanottajia on useampi, pitää vaihtaa tuohon MMS-ryhmäviestiin. Jos niin ei tee, ei lähde viesti eteenpäin! (Sairasta! Kuinka joku voi olettaa, että haluaisin kaikkien, toisilleen tuntemattomien, saavan vastauksia ja kommentteja ventovierailta. Vain joku tsättihullu, selfieidenlähettäjä varmaankin 😉 )

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +20

@Epatietoinen@  kirjoitti:

Juuri noin olen tehnyt, mutta jos vastaanottajia on useampi, pitää vaihtaa tuohon MMS-ryhmäviestiin. Jos niin ei tee, ei lähde viesti eteenpäin! (Sairasta! Kuinka joku voi olettaa, että haluaisin kaikkien, toisilleen tuntemattomien, saavan vastauksia ja kommentteja ventovierailta. Vain joku tsättihullu, selfieidenlähettäjä varmaankin 😉 )




Pitäisi varmaan Noksulle lähettää palautetta ?


 


https://www.nokia.com/fi_fi/phones/support

Vastaa