MSI 1080 ti Takuupalautus

  • 18 July 2018
  • 1 kommentti
  • 5 katselukertaa

  • Savumerkittäjä
  • 0 kommenttia

Nonni... eli kyseisen kortin tilasin 19.6

Jonka jälkeen se toimi pari viikkoa eikä antanut kuvaa enää (kaikki mahollinen testattu voisko johtuu muusta kun ite näyttiksestä). 9.7 kävin telia liikkeessä kyselemässä että mitenkä toimin ja sanoivat että soittelee mulle kun tietävät mitä tehdään asian kanssa, samana päivänä tuli inffoo vielä että sarjanumeron tarvitsee takuu käsittelyä varten.

 

10.7 tuli sit viesti

"Moi. Nyt on saatu vahvistus että saadaan näytönohjain vaihdettua. Laitoin meidän tukkuun viestiä juuri että lähettävät sulle uuden tuotteen. Voisitko tuoda vanhan laitteen meille kauppaan niin lähetämme sen täältä käsin takaisin jotta vaihto sujuu mutkitta." 

 

Ja vein vanhan näyttiksen heti tuon viestin jälkeen liikkeeseen, sanoivat että hyvällä tuurilla saattaa lähtee tänään (10.7) tulemaan uusi. Oletin toki että se aika nopeesti lähtis liikenteesee mut mitään ei alkanu kuulumaan ni kyselin 12.7 että onko käyny joku virhe kun ei viestiä (seurantakoodia ymsyms) ole mulle tullu. Vastaukseksi tuli viesti 

 

"Viimeksi kun katoin niin tiistaina mulle oli tullu vahvistus vaan että se on lähetetty sulle päin, voin huomenna kattoa näänkö tarkemmin missä se on menossa." 

 

Seuraavana päivänä(13.7) tuli vastaus

 

"Muuta en saanut selville kuin että uusi on tilattu sulle tiistaina. Hyvällä tuurilla se voi sulle tulla esim. huomenna, mutta tarkkaa aikaa en tiedä kyllä kun näitä tilanteita ei ole aiemmin tullut, voi olla että menee alkuviikkoon myös toimitus"

 

Soitin sit asiakaspalveluun vielä ja sanovat että näyttikset on varastosta loppu eikä mitään tietoo millon tulee uusia. Tätä kirjottaessa 18.7 ei vieläkään tietoa millon tulee uusia varastoon tai millon saan uuden kortin tilalle. 

Aika paljon kieltämättä harmitta kun annetaan ymmärtää että tuote lähtee näinä päivinä ja sit kestääkin todennäköisesti 2-3viikkoa ellei enemmänkin.

 

Onko jollain muulla kokemusta näytönohjaimien vaihdosta täällä? ?

 

    


1 kommentti

Moi @Kipez ja tervetuloa Yhteisöön! Todella harmillinen tilanne kieltämättä ja pahoittelut saamastasi väärästä tiedosta. Selvittelin hieman asiaa ja kyseinen näytönohjain on tosiaan loppunut tukkuvarastosta. Tällä hetkellä ei ollut tiedossa milloin seuraava laite-erä saapuu, mutta tukusta lupasivat selvitellä asiaa. Toivottavasti saan lisätietoja jo huomenna, joten palataan mahdollisimman pian asiaan.

Vastaa