SIM kortin aktivointi netissä

  • 24 December 2015
  • 8 kommenttia
  • 51 katselukertaa

Eli miten tuo tapahtuu?

8 kommenttia

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +20

@rape04 kirjoitti:
Eli miten tuo tapahtuu?

@rape04 Hei! Yleensä aktivointi tapahtuu tekstiviestillä, joka lähetetään vanhalta sim-kortilta. Jos se ei ole mahdollista, voidaan aktivointi tehdä omien sivujen kautta chatissa ( Kysy meiltä ). Tarvitset aktivoimiseen uuden sim-kortin numeron, joka löytyy kortin aihiosta/taustalevystä 12-numeroinen sarja. Pyydä chatissa uuden sim-kortin aktivointia.

Tuo chat-aktivointi pitäisi saada tehtyä, kortti on. Eli miten se tapahtuu? Kyllä, olen aloittelija näissä hommissa ?
Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +20

@rape04 kirjoitti:
Tuo chat-aktivointi pitäisi saada tehtyä, kortti on. Eli miten se tapahtuu? Kyllä, olen aloittelija näissä hommissa ?

Hei! Onko sinulla tunnukset Soneran omille sivuille? Luo tunnukset sinne jos ei vielä ole. Sitten kirjaudut sinne ja oikeaan alanurkkaan pitäisi ilmestyä Kysy meiltä ( = chat ). Klikkaa tuota Kysy meiltä kuvaketta ja pääset sitten keskustelemaan asiakaspalvelijan kanssa chatissa tuosta sim-kortin aktivoinnista. https://www.sonera.fi/asiakastuki/ohjeet/Sonera-Tunnuksen-luominen-ja-unohtuneen-salasanan-uusiminen?id=1329

Nyt löytyi (kun otin tietokoneen käyttöön). Ei näkynyt chat puhelimella. Kortti aktivoitu, iso kiitos teille. Hyvää loppuvuotta.
Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +20

@rape04 kirjoitti:
Nyt löytyi (kun otin tietokoneen käyttöön). Ei näkynyt chat puhelimella. Kortti aktivoitu, iso kiitos teille. Hyvää loppuvuotta.

Hyvä juttu! Hyvää Joulua ja Uutta Vuotta 2016!

Hei, saitko aktivoinnin onnistumaan? Minulla on vieläkin kesken aktivointi ja chatti ei toimi. Hiukan minä olen nyt mieleni pahoittanut #sonera ;lle

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +22
Morjesta ketjuun.