asiakaspalvelu

  • 28 October 2017
  • 2 kommenttia
  • 43 katselukertaa

Alkaa rittää tämän Telian asikaspalvelu yksinkertaisesti siitä syystä ettei sitä ole


vastataan mitä mieleen juolahtaa. vai mitä mieltä olette kun lähetin vietin että sanon liittymän niis vastaua oli ota yhteyttä jos on kysyttävää. eipä muut kysyttävää kuin miksiei irtisanomine onnistunut.


 


Toinen tarvitsen nitiitömän liitymän eli en  halua maksaa tarpeettomasta ominaisuudesta niin vastaus oli että netin voi kytkeä pois päältä.


 


EDIT: siirretty oikeaan osioon //TuizeKoo


2 kommenttia

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +20

Hei @irtisanonkaikki ja tervetuloa Telian yhteisöön!


Jos irtisanot liittymän niin tässä on keinot : https://www.telia.fi/asiakastuki/liittymat/puhelinliittymat/irtisanominen


Kaikkein kätevimmin se tapahtuu (ja maksuttomasti) yhteydenottopyynnön kautta : https://www.telia.fi/asiakastuki/lomakkeet/yhteydenottopyynto


Täysin netitöntä liittymää ei Telialla ole ainakaan tällä hetkellä. Elisalla taitaa olla sellainen n. 20€:n kuukausimaksulla. Globetelilla taitaa olla halvin liittymä ja se toimii Telian verkossa : https://globetel.fi/liittymät


Olisiko noista neuvoista sinulle apua?

Kätevä tapa irtisanomiseen löytyy Elisalta paina nappia netissä ja homma on sillä selvä. Olen irtisanonut chatissä kaksi liittymää katsotaan toimiiko. Olisi kohteliasta ainakin ilmotitaa että asia etenee. uuden liittymän hankkiminen on todella  yksinkertaista verrattuna irtisanomiseen.  

Vastaa