peruuta
Näytä tulokset kohteelle 
Hae sen sijaan kohdetta 
Tarkoititko: 
57269 Jäsentä
160256 Kirjoitusta

Telia yhteisö on nyt myös laiteyhteisö

Lue lisää
Yhteistyössä OnePlus

ilmoitus laskusta

Uusi keskustelija
Rekisteröitynyt: ‎01-12-2016
Kirjoituksia: 5
1/5

ilmoitus laskusta

Hei, tuleeko Telialta mihinkään ilmoitusta laskun muodostumisesta? esim. sähköpostiin tai tekstiviesti? laskutusväli 2 kk ja aina vaan ei meinaa muistaa käydä katsomassa

0 tykkäystä
4 vastausta
Vakiokalustoa ☆☆
Rekisteröitynyt: ‎13-07-2017
Kirjoituksia: 324
2/5

Vs: ilmoitus laskusta

@ansu66  kirjoitti:

Hei, tuleeko Telialta mihinkään ilmoitusta laskun muodostumisesta? esim. sähköpostiin tai tekstiviesti? laskutusväli 2 kk ja aina vaan ei meinaa muistaa käydä katsomassa

Enpä sellaista asetusta Omilta sivuilta löytänyt.

Suosittelen tekemään pankin kanssa e-laskusopimuksen , jolloin useimmilla pankeilla on kyseinen palvelu.

0 tykkäystä
Herrasmies
Herrasmies
Rekisteröitynyt: ‎26-05-2016
Kirjoituksia: 1 790
3/5

Hyvää huomenta @ansu66!

Oletko vieraillut Omilla Sivuillasi "Laskutustiedot"-osiossa, jossa voit kytkeä tekstiviestimuistutuksen päälle kyseiselle laskullesi. Lisää tästä aiheesta täällä.

Telia Omat Sivut.JPG

Lisäksi Telialla on saatavilla laskun maksumuistutuspalvelu, joka muistuttaa, jos laskun eräpäivästä on kulunut viikko ja lasku on yhä maksamatta. Lisätiedot sen kytkemiseksi päälle löydät Telian tukisivustolta:

https://www.telia.fi/asiakastuki/laskutus-ja-asiakkuus/laskutus/maksumuistutuspalvelu

Telia maksumuistutuspalvelu.JPG

Onko tämä etsimäsi vastaus? Hymiö Onnellinen

Viat ja häiriöt | ✆ Asiakaspalvelu | ⛹ Omat Sivut | ⛔ Mobiilivarmenne | ⚽ Telia TV | ♫ Spotify | ❤ Minun Telia | ⚪ Telia DOT

"Erehtyminen on inhimillistä, mutta asioiden perinpohjaiseen sotkemiseen tarvitaan tietokone." -Paul Ehrlich

Vakiokalustoa ☆☆
Rekisteröitynyt: ‎13-07-2017
Kirjoituksia: 324
4/5

@Sekunti  kirjoitti:

Hyvää huomenta @ansu66!

Oletko vieraillut Omilla Sivuillasi "Laskutustiedot"-osiossa, jossa voit kytkeä tekstiviestimuistutuksen päälle kyseiselle laskullesi. Lisää tästä aiheesta täällä.

Telia Omat Sivut.JPG

Lisäksi Telialla on saatavilla laskun maksumuistutuspalvelu, joka muistuttaa, jos laskun eräpäivästä on kulunut viikko ja lasku on yhä maksamatta. Lisätiedot sen kytkemiseksi päälle löydät Telian tukisivustolta:

https://www.telia.fi/asiakastuki/laskutus-ja-asiakkuus/laskutus/maksumuistutuspalvelu

Telia maksumuistutuspalvelu.JPG

Onko tämä etsimäsi vastaus? Hymiö Onnellinen

No kappas vaan.  Hymiö Onnellinen

Itselläni on e-lasku ja minulla ei noita asetuksia Omilla sivuilla ole. No enpä tavitsekaan , kun pankki hoitaa sen puolen , mutta hyvä tietää kuitenkin.

0 tykkäystä
Highlighted
Herrasmies
Herrasmies
Rekisteröitynyt: ‎26-05-2016
Kirjoituksia: 1 790
5/5

@kustaa1967  kirjoitti:

No kappas vaan.  Hymiö Onnellinen

Itselläni on e-lasku ja minulla ei noita asetuksia Omilla sivuilla ole. No enpä tavitsekaan , kun pankki hoitaa sen puolen , mutta hyvä tietää kuitenkin.

Totta! Minulla on myös e-lasku ja yhteislasku käytössä, joten en voi muokata laskutustietoja Omilla Sivuilla. Toisaalta tuo laskuarkistossa oleva maksumuistutus on ihan kätevä jos joskus sattuisi niin että olisin sivuuttanut myös e-laskun verkkopankissa. Tosin aika harvinaista minulta, heh Hymiö Onnellinen

Viat ja häiriöt | ✆ Asiakaspalvelu | ⛹ Omat Sivut | ⛔ Mobiilivarmenne | ⚽ Telia TV | ♫ Spotify | ❤ Minun Telia | ⚪ Telia DOT

"Erehtyminen on inhimillistä, mutta asioiden perinpohjaiseen sotkemiseen tarvitaan tietokone." -Paul Ehrlich

0 tykkäystä